شناسهٔ خبر: 34001315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهردار بیرجند:

افتتاح بزرگترین پارک شهر تا پایان سال/ عده‌ای علیه اقدامات شهرداری جوسازی می‌کنند

جاوید از ساخت بزرگترین پارک شهر بیرجند به مساحت ۴۰ هکتار خبر داد و گفت: این پارک تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی جاوید» امروز(19 تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهرداری بیرجند در حال حاضر 1300 پرسنل در بخش‌های اداری و خدماتی در دو منطقه و هفت سازمان دارد، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 140 وظیفه به شهرداری طبق قانون محول شده که انجام می دهد.

 

شهردار بیرجند با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور و اینکه تاکنون اعتبار دولتی به حساب شهرداری واریز نشده است، اظهارداشت: با وجود این شرایط اما شهرداری بیرجند کارها جهادی و شبانه روزی پیش رفت و پروژه های زیادی به بهره برداری رسید.

 

جاوید از ساخت بزرگترین پارک شهر بیرجند به مساحت 40 هکتار خبر داد و گفت: این پارک تا پایان سال به بهره برداری می رسد که اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه قبلا در محدوده مهرشهر که حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد، فضای سبز وجود نداشت، ادامه داد: سال قبل در این منطقه یک پارک احداث شد و امسال هم پارک خطی با شش هکتار به بهره برداری خواهد رسید.   

 

شهردار بیرجند با بیان اینکه در خیابان 9 دی مهرشهر عملیات اجرایی ساخت پارک آغاز شده است و این پارک در یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، افزود: همچنین ساخت بازارچه محلی احمدی روشن مهرشهر آغاز شده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

جاوید با اشاره به جلسه شهرداری با ائمه جماعت مساجد گفت: شهرداری آمادگی دارد که از ائمه جماعت به عنوان نماینده شهرداری در محلات، مشکلات را دریافت و برای حل ان تدبیر شود.

 

وی در خصوص الحاق بخشی از اراضی پادگان 04 بیرجند به خیابان ارتش، گفت: با اجرای طرح تفصیلی این پروژه خیابان، ارتش هفت متر عریض تر خواهد شد.

 

شهردار بیرجند با بیان اینکه همه کاربری اراضی اطراف ارتش متعلق به خود ارتش است، افزود: متاسفانه برخی افراد علیه شهرداری و اقداماتی که انجام می دهد بدنبال جوسازی هستند.

 

وی با بیان اینکه برخی ها حتی در مورد طرح فرزان هم ناراحت بودند که چرا اجرا شد، گفت: طرح میدان اجتماعات هم در بیرجند انجام خواهد شد، هرچند که بازهم برخی ها مخالف هستند.

 

شهردار بیرجند با بیان اینکه چهارشنبه بازار شمال شهر برای اقشار کم درآمد در این منطقه راه اندازی شد، گفت: سالن اجتماعات و فرهنگ سرا از دیگر پروژه های و نیازهای شهرداری است که امسال ساخت آن ادامه خواهد داشت.

 

جاوید با بیان اینکه شهرداری بیرجند در حال حاضر در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش می کند، گفت: شهرداری تلاش دارد تا بدون هیاهو و با کار جهادی و شبانه روزی به همه مردم به ویژه مناطق محروم خدمت کند.

 

 

نظر شما