شناسهٔ خبر: 33999690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

وقتی ویلموتس نمی‌خواهد مانند کارلوس کی‌روش باشد!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرمربی بلژیکی هنوز مدت زیادی نیست که پایش به ایران باز شده اما می‌خواهد رابطه خوبی با مربی سایر تیم‌های ملی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

مارک ویلموتس در روزهای گذشته درتمرینات تیم های ملی نوجوانان و جوانان حاضر شده بود. او قرار است در اردوی بعدی تیم ملی ایران، میزبان تیم امید هم باشد که این بازی 24 تیر برگزار خواهد شد. او چهارشنبه 19 تیر در نشست هم‌اندیشی فدراسیون فوتبال ایران برای مربی‌های تیم‌های ملی فوتبال ایران به گفتگو با همکاران خود پرداخت. سرمربی تیم ملی به دنبال یک جمع‌بندی برای همکاری با هم‌تایان خود است. او در بخشی از حرف‌های خود گفت: «من و وحید هاشمیان مهاجم بودیم و مهاجم باید در حمله باشد. البته بازیکنان هم مسئولیت خودشان را دارند. وقتی استراتژی را مشخص می کنیم، باید همه روی آن متمرکز شوند یعنی وقتی قرار است تهاجمی بازی کنیم همه باید از نظر ذهنی روی این مسئله و استراتژی فوتبال هجومی تمرکز داشته باشند

در تیم‌های ملی قدرتمند فوتبال جهان، اتحاد ارزشمندی میان تیم‌های رده‌های مختلف سنی وجود دارد و مارک ویلموتس هم به دنبال همین اتحاد در ایران است. در دوران حضور کارلوس کی‌روش بر روی نیمکت تیم ملی ایران، علی رغم استقبال او از همکاری با سایر مربی‌های تیم ملی، به دلایل متعدد این اتفاق‌ هرگز رخ نداد. حالا ویلموتس در تلاش است تا تیم ملی ایران، به معنای واقعی کلمه یک تیم باشد. یکی دیگر از اهداف ویلموتس در این نشست، توافق برای نمایش‌های تیم ملی بود. اتفاقی که به یوزهای آینده کمک می‌کند تا از الان به سبک بازی تیم ملی کشور خود عادت کنند. اتفاقی که اگر در دوران کی‌روش رخ می‌داد، شرایط را متحول می‌کرد.

255 43

نظر شما