شناسهٔ خبر: 33996434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کمک ۴,۶ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به محرومان

خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی مردم خیر این استان به این نهاد طی ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه این کمک‌ها در قالب فطریه، اطعام، همیان مولا، سبد کالا به نیازمندان پرداخت‌شده است، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال حدود شش هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع‌شده است.

وی همچنین از کمک ۵۳۱ میلیون تومانی نیکوکاران در قالب طرح همیان مولا خبر داد و تصریح کرد: امسال یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان نیز برای اطعام نیازمندان استان هزینه شده است.

وی به فطریه جمع‌آوری‌شده در این استان اشاره کرد و ادامه داد: مردم روزه‌دار این استان نیز امسال حدود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند که بین نیازمندان این استان تقسیم‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: از مجموع فطریه پرداختی ۱۲۹ میلیون تومان آن در قالب کفاره غیر عمد، دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان آن فطریه عام و حدود ۹۲ میلیون تومان نیز فطریه سادات بوده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: ماه رمضان امسال هزار و ۳۱۸ نفر در قالب طرح محسنین و اکرام ایتام همکاری خود را با کمیته امداد آغاز کردند.

نظر شما