شناسهٔ خبر: 33994943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس اوقاف صومعه‌سرا:

برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در بقعه آقامهدی آقا صومعه‌سرا

راستاد گفت: همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان صومعه‌سرا در بقعه متبرکه آقا مهدی آقا صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

«حسن راستاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امامزادگان مأمن و پناهگاه امن مردم هستند که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این پناهگاه امن باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید با برگزاری برنامه‌های متنوع حضور جوانان را در بقاع متبرکه بیشتر کنیم افزود: به همین دلیل سازمان اوقاف و امور خیریه از زمان تحویل سال تا پایان سال برنامه‌های متنوعی را در سطح امامزادگان برگزار می‌کند.

 

وی گفت: امام راحل فرموده‌اند مردم در پناه بقاع متبرکه باید با آرامش زندگی کنند و اداره اوقاف نیز همین مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

 

راستاد با بیان اینکه پنجم ذی القعده به عنوان روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان عضیم الشان نامگذاری شده است، تصریح کرد: با هدف نهادینه کردن سیره اهل بیت(علیه‌السلام)، در بقاع متبرکه و امامزادگان همایش بزرگداشت امامزادگان شهرستان صومعه‌سرا در بقعه متبرکه آقا مهدی آقا صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه تجلیل از خادمان و هیئت‌امنای نمونه و فعال، مولودی خوانی، سخنرانی و پذیرایی از جمله برنامه‌های این همایش است، خاطرنشان کرد: این همایش با حضورمسئولین استانی و شهرستانی، مردم ولایت مدار، زائرین و مجاورین آستان مقدس امامزاده روز شنبه(22 تیر) ساعت 9 صبح، با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری، امام جمعه صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

نظر شما