شناسهٔ خبر: 33994110 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آخرین اخبار و اطلاعات و اقدامات و مشکلات مردم؛

برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده

دهمین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده برگزار شد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در این جلسه که با حضور نمایندگان صدا و سیما، وزارت اطلاعات، ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان مدیریت بحران، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، هلال احمر، وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی، وزارت راه و شهرسازی و نماینده کمیته بازسازی و نوسازی برگزار شد، گزارش بازسازی، آخرین اخبار و اطلاعات و اقدامات و مشکلات مردم در مناطق سیلزده ارائه شد.
رمضانی نماینده جمعیت هلال احمر درباره جشنواره مداد قرمز که بخش ویژه رسانه آن مربوط به سیل است، گفت:: اختتامیه آن،۱۷ مرداد (روز خبرنگار) برگزار شود.
رمضانی گزارشی هم از توزیع ده هزار بسته لوازم خانگی بین سیلزدگان ارائه کرد.
نماینده وزارت امور خارجه نیز در این جلسه به نمایشگاه عکس با موضوع سیل اشاره کرد و گفت:: از ۱۵ عکس برگزیده از عکاسان از مناطق سیلزده به همراه تعدادی عکس از عکاسان بزرگ کشور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.
اعضای کمیته تبلیغات و بازسازی بر توجه بیشتر فضای مجازی به مقوله سیل با توجه به تاثیر بیشتر این حوزه بر افکار عمومی تاکید کردند.
شجاعی کیاسری دبیر کمیته نیز گفت:: قرار شد قرارگاه در مکاتبه‌ای با شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد کند در دوره‌های آموزشی متوسطه و عالی در سرفصل دروس مرتبط با رشته‌های خبرنگاری و روزنامه نگاری و مدیریت رسانه با همکاری سازمان بحران تجربه‌های عملی و علمی به عنوان واحد‌های درسی مراکز آموزشی تخصصی گنجانده شود. همچنین دوره‌های آموزشی
جهت تربیت و آموزش خبرنگاران ویژه سیل که از اهمیت به سزایی برخوردار است، برگزار شود.

نظر شما