شناسهٔ خبر: 33953148 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شکیبایی با تفنگ سرپر به شبکه چهار می‌آید

همشهری آنلاین: مجموعه تلویزیونی «تفنگ سرپر» به کارگردانی امرالله احمدجو و بازی زنده‌یاد خسرو شکیبایی هر روز ساعت ۲۴ از شبکه چهار پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، احمدجو سریال تاریخی «تفنگ سرپر» را به نوعی در ادامه مجموعه محبوب و تماشایی «روزی روزگاری» ساخت و حمیدرضا پگاه، ژاله علو، محمد فیلی، انوشیروان ارجمند، فتحعلی اویسی، منوچهر آذر، مصطفی طاری، صدرالدین حجازی، مینا جعفرزاده، آتش تقی‌پور، فردوس کاویانی و... کنار مرحوم شکیبایی نقش‌های اصلی آن را ایفا کردند.

«تفنگ سرپر» داستان پسری جوان را در دوران جنگ جهانی اول روایت می‌کند؛ زمانی که روزگار مردم از جور خان‌ها، حاکمان، رجال دربار، شاهزاده‌های قاجار و اشغالگران تیره و تار است. این سریال نخستین بار سال ۸۱ از شبکه یک روی آنتن رفت و پس از ۱۷ سال از ۱۸ تیرماه ساعت ۲۴ روی آنتن شبکه چهار می‌رود و ساعت ۱۸ بازپخش می‌شود. «تفنگ سرپر» جایگزین «سربداران» خواهد شد که آخرین قسمت آن دوشنبه ۱۷ تیر به نمایش درمی‌آید.

دیگر سریال تازه تلویزیون در نخستین روزهای تابستان ۹۸ «بچه مهندس» است که پخش آن به تازگی از شبکه آی‌فیلم آغاز شده است. این مجموعه به کارگردانی علی غفاری محصول ۹۷ است و داستان بچه‌های یک پرورشگاه را روایت می‌کند که هر روز درگیر ماجراهای تازه می‌شوند.

«بچه مهندس» ماه رمضان ۹۷ در ۳۰ قسمت از شبکه دو پخش شد و فصل دوم آن هم در زمستان سال گذشته روی آنتن رفت. ساناز سعیدی، بهناز جعفری، پرویز پورحسینی، سوگل طهماسبی، نفیسه روشن، افشین سنگ‌چاپ، عباس جمشیدی‌فر، محمد کاسبی و... بازیگران این سریال هستند که هر روز ساعت ۲۲ دو قسمت آن از شبکه آن از شبکه آی‌فیلم به نمایش درمی‌آید و روز بعد در دو نوبت شش صبح و ۱۴ تکرار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما