شناسهٔ خبر: 33919412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا -
بهبود روابط جنسي،بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي،روابط جنسي مناسب بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي
قوا­ي جنسي و حس نياز به برقراري روابط جنسي در انسانها به دليل ترشح بعضي هرمون­ها مانند تستوسترون است و بديهي است که بين ترشح اين هورمون­ها و قواي جنسي روابط مستقيم وجود دارد ، يعني درصورتي که ميزان تستوسترون بدن شما افزايش يابد قطعاً قواي جنسي و تمايل به برقراري در روابط جنسي در شما افزايش خواهد داشت.
بسياري از زوج­ها بعد از گذشت چند وقتي امکان دارد تمايل کمتري به برقراري روابط جنسي داشته باشند يا با افزايش سن يا تحليل بدن شاهد کاهش قوا­ي جنسي خود شوند و به دنبال تقويت قواي جنسي خود بروند. براي درمان اين اختلال ها يا تقويت وضعيت موجود راه­هاي زيادي وجود دارد ، يکي از اين راهکارها افزايش سطح تستسترون بدن مي­باشد. براي افزايش سطح تستسترون شما دو راه پيش رو داريد، يا اين هورمون را به بدن خود اضافه کنيد يا بدن را مجاب به توليد بيش تر اين هورمون کنيد.
براي شيوه اول شما بايد به پزشک مراجعه کنيد و در صورت صلاح ديد پزشک اين هورمون را از طريق تزريق، قرص و شياف به شما تجويز مي کند. ولي براي تقويت بدن ميتوانيد علاوه بر مراجعه به پزشک با ورزش کردن به صورت مرتب و پي در پي، سطح تستسترون بدن خود را افزايش دهيد.
ورزش کردن به صورت مرتب و دائمي در واقع يک وياگرا طبيعي است و مخصوصا در آقايان سبب تقويت چشم­گير نعوذ خواهد شد.
جهت بررسي اين موضع هم تحقيقات زيادي صورت گرفته است، در يکي از اين تحقيقات مردان ميانسالي که فعاليت بسيار اندکي داشتند به مدت 9 ماه وارد برنامه ورزشي منظمي با شدت بالا شدند و به صورت هم زمان فعاليت جنسي شان ثبت و بررسي شد، نتيجه حاصل از اين تحقيق نشان داد که در مدت تحقيق و با ورزش عملکرد جنسي اين اشخاص نسبت به قبل به صورت چشمگيري افزايش پيدا نموده است .
همچنين تحقيقاتي بر روي خانم­ها انجام گرديده است که نتايج حاصل نشان مي دهد آنهايي که بصورت فيزيکي فعال­تر هستند ميل و لذت جنسي بالاتري نسبت به خانم­هايي که فعاليتي زيادي نداشته و مدت زمان زيادي در طول روز نشسته ­اند، دارند. پژوهشگران معتقداند که علت بهبود ميل جنسي، افزايش و بهبود جريان خون در قسمت تناسلي است.
همان طور که مي دانيد ظاهر زوجين بر روي ايجاد تمايل به برقراري روابط جنسي بسيار تأثير گذار است. مردان و زناني که ورزش مي­کنند، بدني زيباتر و جذابتر دارند که بر روي همسرشان تأثير گذار خواهد بود، همچنين اين اشخاص خود را از نظر جنسي مطلوب­تر مي­دانند و اين تصور مي تواند به برقراري روابط جنسي بهتر کمک کند. قدرت، استقامت و انعطاف پذيري حاصل از ورزش هم در روابط جنسي شما تأثير گذار است.
در حالت کلي يکي از توصيه­ هاي علمي و مهم براي اشخاص در تمامي سنين انجام ورزش­هاي هوازي بطور مرتب است؛ بدين جهت در درمان اختلال هاي جنسي بالاخص در اشخاص ابتلا به بيماري ديابت، قدم اول توصيه به ورزش منظم مي­باشد. بهترين برنامه ورزشي سه بار در هفته به مدت 30 دقيقه يا دو بار در هفته به مدت 50 دقيقه است و ورزش­هايي مانند قدم زدن، دويدن اهسته، شنا کردن و ورزش­هاي ايروبيک مناسب مي­باشد.
ولي در اين خصوص انجام ورزش­هاي حرفه­ اي و سنگين مانند بدنسازي به هيچ وجه توصيه نميشود و در آقايان به ويژه ورزش­هاي دوچرخه سواري طولاني‌مدت و ورزش­هايي که به ناحيه اندام تناسلي فشار شديد مي­ آورد اکيدا منع شده است. همچنين استفاده مکمل­ ها در موقع ورزش به دليل آسيب به سيستم خوني، عصبي و هورموني مرتبط به پاسخ جنسي بدون مشورت با پزشک اصلاً سفارش نميشود.
زنان و مردان ميتوانند با انجام اين ورزش ها روابط جنسي بهتري را تجربه کنند.
ورزش هاي شکمي انجام دهيد
شکم نقش موثري در روابط جنسي دارد. با نرمش هاي تقويتي به شکمي خوش فرم با ماهيچه هاي قدرتمند خواهيد رسيد. حرکت تقويتي شکم را در 3 تا 5 نوبت 15 تا 20 بار انجام دهيد. براي آقايون حرکت پل زدن هم سفارش ميشود ، تا اندام هاي شکمي شان را تقويت کنند.
حرکت قورباغه
بهبود روابط جنسي،بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي،روابط جنسي مناسب حرکت قورباغه براي بهبود روابط جنسي
اين حرکت به شما کمک ميکند که موقع داشتن روابط جنسي، انعطاف پذير تر باشيد.
حرکت قورباغه، باعث نرم شدن قسمت ران ها و همچنين لگن ميشود . در ضمن از استرس فرد هم کم ميکند .
حرکت هينج( Hinge)
بهبود روابط جنسي،بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي،روابط جنسي مناسب حرکت هينج براي بهبود روابط جنسي
درصورتي که مي خواهيد دست ها و پاهايتان سريع خسته نشوند، حرکت ورزشي ” هينج ” توصيه ميشود .
تقريبا با زاويه 45 درجه به عقب مايل شويد و بعد از چند ثانيه به وضعيت صاف و مستقيم برگرديد و اين حرکت را چند مرتبه تکرار کنيد.
اين حرکت با وجود اين که ظريف است ولي سبب ميشود که بدن تان قدرتمند و پرتوان شود و در هر حالتي که قرار گرفتيد، زود خسته نشويد.
شناي دست بسته براي بهبودي روابط جنسي
چنانچه تمرين شنا براي شما سخت به نظر ميرسد ، عذر مي خواهيم، امّا شنا يکي از بهترين ورزش هاي مؤثر براي کل بدن است. باير شناي دست بسته را اينگونه توضيح ميدهد که اين شنا مثل شناي معمولي است امّا در آن دست ها، نزديکتر از عرض شانه قرار دارند. باير ميگويد اين مدل شنا براي قدرت بخشيدن به عضلات بسيار موثر است و سبب قدرت بخشيدن به بازوها مي شود؛ بازوهايي که براي نگه داشتن خود در حال روابط جنسي به کارتان مي‌ايد . به توصيه وي 3 ست 10 الي 12 تايي و نگه داشتن خود در حالت بالا براي 3 ثانيه، بهترين حالت است.
حرکت پلانک( Palnk)
بهبود روابط جنسي،بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي،روابط جنسي مناسب حرکت پلانک براي بهبود روابط جنسي
پلانک بهترين حرکت براي تقويت عميق ترين لايه هاي ماهيچه هاي شکم تان و آب کردن چربي هاي اضافه آن است.
در عين حال ساعد، ران و باسن تان را هم قدرتمند ميکند . بدن قدرتمند به داشتن روابط جنسي بهتر کمک ميکند .
حرکت پلانک را روزي يکبار انجام دهيد. پلانک به دو صورت انجام ميشود ، شيوه معمولي و رايج همان حالت شناي سوئدي است که هم ميتوان روي دست و هم روي ارنج انجام داد و شيوه دشوار تر آن پلانک يک طرفي است که روي يک دست و يک پا انجام ميشود .
براي انجام دادن پلانک، ارنج تان را به موازات شانه تان به روي زمين با زاويه 90 درجه بگذاريد و پاهايتان به روي پنجه باشد.
مراقب باشيد، پشت تان به وضعيت کاملاً صاف باشد. در اين وضعيت به مدت 30 ثانيه بمانيد.
مي توانيد بجاي گذاشتن ارنج ها روي زمين، کف دست هايتان را روي زمين بگذاريد.
اگر هم روي پنجه پايتان نمي توانيد بمانيد، زانوان تان را روي زمين بگذاريد.
حرکات ورزشي موثر انجام دهيد
گرم کردن بدن با حرکات ورزشي پيش از روابط جنسي بسيار مؤثر ميباشد . چنانچه اين ورزش را بصورت منظم انجام دهيد، قابليت جنسي تان بطور فوق العاده اي افزايش مي يابد. ورزش هاي پياده روي، شنا، دويدن، يوگا، دوچرخه سواري براي شما بسيار موثر خواهد بود.
استفاده از وزنه و هالتر
بهبود روابط جنسي،بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي،روابط جنسي مناسب استفاده از وزنه براي بهبود روابط جنسي
براي انجام اين تمرين اول باتوجه به امادگي جسمي و با راهنمايي مربي خود، هالتر مناسبي را از نظر وزن انتخاب کنيد. اين ورزش ماهيچه هاي پشت و کمر شما و هم عضلات پا و ران را خوب تقويت ميکند .
کشش گربه/ گاو
بهبود روابط جنسي،بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي،روابط جنسي مناسب کشش گربه براي بهبود روابط جنسي
اين کشش بسيار آرام بخش است و استرس را از بدن دور ميکند . در عين حال ميتواند عضلات گردن و کمر را تقويت نمايد.
براي انجام اين حرکت، روي چهار دست و پا قرار گيريد و شانه ها را دقيقا بالاي مچ ها بگذاريد .
به ارامي ستون فقرات خود را خم کنيد به طوريکه شکم به طرف زمين کشيده شود و دنبالچه، شانه ها و سرتان به طرف بالا بروند.
بعد به آرامي ستون فقرات خود را وضعيت معمولي برگردانده و اين بار کمرتان را گرد کنيد و چانه تان را به طرف خود بکشيد تا وسط کمرتان به طرف بالا برود.
اين حرکت را چند بار تکرار کنيد. اين حرکت سبب بهبود ريتم تنفس و تمرکزتان ميشود .
بالا و پائين رفتن لگني
بهبود روابط جنسي،بهبود روابط جنسي با حرکات ورزشي،روابط جنسي مناسب بالا و پائين رفتن لگني براي بهبود روابط جنسي
کيتي دانلوپ مربي باله و سازنده يک اجتماع بدنسازي آنلاين، در خصوص اهميت ورزش هاي لگني اينگونه ميگويد :« اين ورزش در بسياري از باشگاه هاي ورزشي اموزش داده ميشود امّا مردم نمي دانند اهميت آن دقيقاً چيست. ماهيچه هاي کف لگن شما بهترين ماهيچه ها براي حمايت از بيش ترين قسمت هاي زنانه بدن شما هستند. چنانچه اين ماهيچه ها ضعيف باشند، کنترل مثانه مشکل شده و تحرکات روده بوجود مي آيند و بعلاوه قدرت جنسي هم متأثر ميشود .
تقويت اين عضلات سبب کنترل بيش تر بر اين قسمت هاي بدن و عمل جنسي عميق تر و تجربه جذاب تري ميشود . پيدا کردن اين عضلات در بدنتان ساده است. تنها کافي است به اين فکر کنيد که عضلاتي که سبب کنترل ادرارتان ميشوند کدامند.»
در اين حرکت بالا و پائين بردن عضلات خاصره لگن، و همزمان تکان دادن عضلات شکم بايد صورت گيرد. دانلوپ ميگويد :« در حين انجام اين حرکت در باشگاه بر روي عضلات لگني خود تمرکز کنيد. بعضي از اشخاص به اشتباه پيش از به جلو بردن لگن، باسن خود را عقب مي کشند که سبب تاثيرگذاري کم تر اين حرکت است.»
حرکت باله به نام Sauté Arabesque
ضمن قرار گرفتن در رده ظريف ترين تمارين ورزشي، باله از ورزش هاي احساسي و تحريک آميز هم ميباشد و براي آن هايي که به دنبال رها سازي احساسشان مي گردند بسيار موثر است. ژيليان دريوسيک، موسس يک مرکز باله، يکي از حرکات منحصر به فرد خود را براي ما توضيح ميدهد .
« حرکتي که در واقع يک روي يک پا جستن بهمراه جمع کردن پاها است در حالتي که يک پا به عقب کشيده ميشود . وي ميگويد اين حرکت زيبا به اين نياز دارد که کمربند لگن به جلو و بالا کشيده شود.» اين حرکتي است که سبب ميشود تمامي عضلات شما درگير شده و در تختخواب در واقع مثل يک الهه بدرخشيد.
ورزش در کنار هم
زوج هايي که با هم و در کنار هم ورزش ميکنند ، صميميت بيشتري بين آن ها شکل مي گيرد.
تحقيقات نشان داده است که فعاليت هاي فيزيکي ميل جنسي در زن و مرد را افزايش ميدهد و همسران بعد از ورزش براي يکديگر جذاب تر به نظر مي آيند.
اگر با همسرتان به ورزش مي پردازيد، حرکات تان را با وي هماهنگ کنيد. اين کار روابط عاطفي و احساسي تان را بيش تر ميکند .
گردآوري: بخش ورزشي بيتوته
مطالب پيشنهادي,وبگردي
با کيفيت ترين لوازم صوتي ديجيتال
انواع بلوز ،تيشرت جديد زنانه با قيمت مناسب
صفحات اپليکيشن خودرا در کمترين زمان بسازيد
پکيج لاغري در 4 ماه / تماس بگيريد
جديدترين اسباب بازي ها براي خانه بازيي
به همين راحتي به روياهاي خود برسيد
ويژه همه زنان ( به مناسبت روز دختر )
آيا مي خواهيد به کانادا مهاجرت کنيد
مي خواهيد دندان هاي زيباو صاف داشته باشيد؟
انوع کاندوم تاخيري + تنگ کننده واژن
با کيفيت ترين کوله پشتي کوهنوردي
دندان هاي زيبا داشته باشيد

تازه هاي ورزشي(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومي، زيبايي اندام و...) ساير مطالب ورزشي آنته چاچيچ،بيوگرافي آنته چاچيچ،عکس هاي آنته چاچيچ
بيوگرافي آنته چاچيچ
آموزش پرش سه گام،رکورد پرش سه گام،پرش سه گام در دوميداني
پرش سه گام چيست و قوانين مربوط به آن کدامند؟
رامين رضاييان
بيوگرافي رامين رضاييان
سندرم درد پاتلا،علامت هاي سندرم درد پاتلا،علايم سندرم نرمي کشک زانو
حرکات ورزشي مخصوص مبتلايان به سندرم پاتلا
انتقال چربي،تزريق چربي،كاهش چربي زير پوست،مزاياي تزريق چربي
انتقال چربي به صورت؛ نحوه انجام، عوارض و کاربرد آن
ورزش در تابستان،ورزش در فصل تابستان،ورزش هاي سنگين در فصل تابستان
نکته هايي ضروري براي ورزش در تابستان
شناي سوئدي،فوايد شناي سوئدي
شناي سوئدي چيست و چه فوايدي دارد؟
راکت بدمينتون،خريد راکت بدمينتون،عکس راکت بدمينتون
مشخصات يک راکت بدمينتون خوب و مناسب
اسکوليوز،اسکوليوز چيست،بيماري اسکوليوز
درمان اسکوليوز (انحراف و کجي ستون فقرات) با ورزش
بيوگرافي وحيد اميري
بيوگرافي وحيد اميري بازيکن تيم ملي فوتبال
بيوگرافي ابوالفضل درويش وند،فوتباليست ايراني، زندگينامه ابوالفضل درويش وند
بيوگرافي ابوالفضل درويش وند
توپ فوتبال،خريد توپ فوتبال،وزن توپ فوتبال
انواع توپ فوتبال، نحوه انتخاب و خريد
ساير مطالب ورزشي

نظر شما