شناسهٔ خبر: 33896010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چه کسانی برانکو را از پرسپولیس جدا کردند/ پای یک مشت دلار در میان است؟

خبرگزاری میزان- چند نفر از دوستان و نزدیکان برانکو نقش فراوانی در جدایی این مربی کروات از پرسپولیس داشته‌اند. تاریخ انتشار: 12:04 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۸۹۱

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با وجود اینکه مدت زیادی است برانکو از پرسپولیس جدا شده و به تیم الاهلی عربستان پیوسته است اما هنوز صحبت‌ها در مورد علت جدایی ناگهانی برانکو از پرسپولیس ادامه دارد. 

بدقولی مدیران باشگاه در پرداخت طلب برانکو، عدم صداقت مدیران باشگاه (به گفته خود برانکو)، مشکلاتی مانند پرداخت نشدن ملبغی که از برانکو گرفته شده بود توسط برخی عوامل باشگاه و ... شایعاتی و ادله‌ای است که در مورد جدایی برانکو به گوش می‌رسد.

اما شاید جالب باشد بدانید که منهای این مسائل، چند نفر از دوستان و نزدیکان برانکو هم نقش فراوانی در جدایی این مربی کروات از پرسپولیس داشته‌اند. این افراد که برخی از آنها به نوعی دوستان امین برانکو در ایران بودند و برخی دیگر هم ارتباط تقریبا نزدیکی با این مربی داشتند به شکل عجیبی در رفتن این مربی از ایران نقش داشته‌اند. 

یکی از این افراد که رابطه رسانه‌ای نزدیکی با برانکو داشته، نقش اول جلسه برانکو با یکی از مالکان لیگ برتری پیش از دیدار نیمه‌نهایی پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی داشته است. این فرد مقدمات جلسه برانکو با این مالک را فراهم می‌کند و شنیده شده خودش هم در این جلسه حضور داشته و حتی فایل صوتی و عکس هم از جلسه حاشیه‌ساز مذکور داشته است. 

گفته شده یکی دیگر از این افراد نزدیک به برانکو به همراه شخص مورد اشاره در پاراگراف بالا، آنقدر از رفتن برانکو مطمئن بودند که پیش از جدایی این مربی مذاکرات خودشان را با چند مربی کروات برای جانشینی او آغاز کرده بودند! جالب اینجاست این افراد در زمانی که برانکو هنوز از پرسپولیس جدا نشده بود به واسطه ارتباط نزدیکی که با این مربی داشتند به او اعلام می‌کنند که باشگاه پرسپولیس با چند سرمربی مذاکره داشته تا عملا برانکو را برای رفتن از پرسپولیس مجاب کنند.

بعد از رفتن برانکو این افراد نام دوگزینه کروات را با ارقام غیر واقعی برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌کنند. اینطور می‌شود که نام مربیانی مانند آنته چاچیچ و آندره پانادیچ برای حضور در پرسپولیس ناگهان مطرح می‌شود. چاچیچ که اتفاقا با باشگاه هم مذاکراتی داشت قیمت پیشنهادی خود را یک میلیون دلار و پانادیچ ششصد هزار دلار مطرح می‌کنند در حالی که ارزش مربیان خیلی خیلی کمتر از این مبالغ بوده اما این افراد که اتفاقا خوش‌نام هم نیستند به دنبال درآمدزایی از آمدن این مربیان به پرسپولیس بوده‌اند. 

به هرحال هرچه که هست برانکو از پرسپولیس رفت و کالدرون آمد تا این خطرات بزرگ از سر پرسپولیس بگذرد و البته پای این افراد هم از باشگاه فعلا بریده شود. در این شرایط انتظار می‌رود مدیران باشگاه با دقت بیشتری در خصوص افراد نزدیک به باشگاه و تیم تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما