شناسهٔ خبر: 33738535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۶۸۱ هکتار از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

مدیرکل بازرسی استان ایلام، از رفع تصرف از ۳هزار ۶۸۱هکتار اراضی ملی ایلام خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عیسی هواسی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: رفع تصرف 3هزار 681هکتار از اراضی ملی ایلام انجام شده است.

وی افزود:  400میلیارد ریال در بحث اصلاح  صورت وضعیت پیمانکاران، استرداد وجوه و حقوق دولتی بیت المال استان ایلام به خزانه دولت برگشت داده شده است.

مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت:520 محیط بازرسی، ارجاع برخی بازرسی‌های ویژه و تخصصی به ادارات و بازرسی از بانک‌ها درحوزه مصرف تسهیلات و 4 شرکت بیمه‌ای از اقدامات کنترلی بازرسی کل استان ایلام بوده است. 

وی به احراز بالاترین رای به نفع بیت‌المال در بازرسی استان ایلام اشاره و خاطرنشان کرد:27بازرسی برنامه‌ای، 72بازرسی موردی، 515 تذکر به دستگاه‌های اجرایی ، 188توصیه و 503 پیشنهاد داده شده است.

وی تاکید کرد: 84 درصد از تذکرات سازمان بازرسی استان اجرا شده است، به موجب قانون تشکیل سازمان اگر سازمانی عدم مدیریت مناسب داشته باشد و قانون را ملاک عمل قرار ندهد بازرسی ورود خواهد کرد.

هواسی خاطر نشان کرد: 61 درصد گزارشات تخلفات دستگاه‌های دولتی، غیر دولتی و نهادهای عمومی حکم صادر شده است.

وی گفت: دستور بررسی علل حادثه سیل و عوامل احتمالی از جانب رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی ابلاغ شده و این روند در استان ایلام در حال انجام است.

بازرس کل استان ایلام تاکید کرد: بیشتر بازرسی‌های برنامه‌ای این سازمان در  قالب تیم‌های چند نفره انجام می‌شود و مدت بازرسی 2ماه است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما