شناسهٔ خبر: 33738466 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی

سکولارها در حال رخنه به مراکز تصمیم گیر کشور برای ضربه به اسلام هستند

حوزه/ استاد حوزه ودانشگاه با بیان این که سکولارها با لباس دین در حال رخنه به مراکز تصمیم گیر کشور برای ضربه به اسلام هستند بیان کرد: اگر به فرمان رهبری از خواب بیدار نشویم با لگد دشمنان بیدار می شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی امروز  در آیین معرفی کتابی از رهبر معظم انقلاب درباره سیره امام ششم با نام «پیشوای صادق» در در دفتر مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی قم گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون همواره آزمون های ملت ایران سخت تر و دشمنی دشمنان بیشتر شده است.

وی افزود: با وجود همه این دشمنی ها، مردم کشور با تبعیت از ولایت فقیه تمام این توطئه ها را پشت سر گذاشته اند ولی باید بدانیم که واقعیت امروز نسبت به گذشته است؛ برخی به اشتباه از گسست میان نسل ها حرف می زنند و این در حالی است که این موضوع با واقعیت های انسان در تضاد است.

حجت الاسلام والمسلمین  آقاتهرانی اظهارکرد: نباید از نظر دور داشت که انسان موجودی در حال تکامل است؛ سوالات و انتظارات جوانان قابل مقایسه با گذشته نیست ضمن اینکه تحولات کشور ناشی از انقلاب اسلامی، برای بسیاری قابل درک نمی باشد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در خفقان رژیم پهلوی حادث شد؛ شکنجه، بازداشت، ترور و ایجاد رعب و وحشت در دوران پیش از انقلاب بسیار زیاد و شرایط به گونه ای بود که حتی تصور پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود نداشت.

وی ادامه داد: تقوا و اخلاص امام خمینی (ره) در دوران پر خفقان رژیم طاغوت پهلوی، توده های مردم را به حرکت درآورد و حضور مردم در صحنه تمام معادلات را بر هم زد و موجب پیروزی انقلاب شد.

وی همچنین با اشاره به تحولات ناشی از فضای مجازی گفت: فضای مجازی مرزها را برداشته و امروزه با افزایش چشمگیر شبهات اعتقادی در جامعه مواجه هستیم که نقش آفرینی طلاب در این زمینه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین  آقاتهرانی با بیان اینکه منافع برخی مسئولان مانع از بستن فضای مجازی شده و به زودی آنها ضربه این تصمیم خود را خواهند خورد گفت: در آمریکا موسساتی ایجاد شده تا با استدلال های علمی اعتقاد به خدا، توحید و باورهای دینی را به چالش کشیده و با تزریق شبهات قوی، جوانان را مورد هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه سکولارها با لباس دین در حال رخنه به مراکز تصمیم گیر کشور برای ضربه به اسلام هستند، اظهار داشت: نیازمند کار بسیار، شناخت و انجام تکلیف در شرایط کنونی هستیم و در این راه سکوت، عقب نشینی و غفلت از توطئه های دشمن معنا ندارد.

استاد حوزه علمیه یادآورشد: اگر به فرمان ولایت بیدار نشویم با لگد دشمن از خواب بیدار خواهیم شد ؛باید هر کس در هر جایگاهی قرار دارد، وظایف خود را به خوبی شناخته و به درستی به این وظایف عمل کند.

وی اظهار داشت: اگر اعتقاد کامل داشته باشیم که تنها خدا روزی ده ما است؛ تمام رفتار ما در محضر خدا و عاقبت کار ما مرگ است دیگر شاهد اختلاس و دزدی در جامعه نخواهیم بود؛ همه باید به سوی خدا بازگردیم و از خدا برای حل مشکلات خود مدد بجوییم.

انتهای پیام

نظر شما