شناسهٔ خبر: 33738198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتقال آب دریای خزر به سمنان ، در انتظار جذب بودجه ملی

خبرگزاری صداوسیما

استاندار سمنان از طرح انتقال آب دریای خزر به استان به عنوان ابر طرح عمرانی در استان یاد کرد و حمایت مسئولان را در اجرای آن خواستار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سمنان، آشناگر در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد فرماندهی استان سمنان  گفت: بودجه استان براساس 14 شاخص و بر مبنای جمعیت، وزن اعتبارات سنوات قبل وآزمایش سرزمینی تخصیص یافته است و فرمانداران و دستگاه های اجرایی می‌بایست عملکردها را با ذکر بودجه برای شفاف سازی کنند تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.
وی افزود:این طرح در حال تدوین هزینه های مالی است و به‌ زودی فراخوان جذب شرکت ها و سرمایه گزاران در اجرای این ابر طرح اعلام خواهد شد.
 
<div id="video-display-embed-code_3666213"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2461988/3666213?width=400&height=300"></script></div>

نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از دو سوم بودجه کشور صرف برنامه ها و اداره دستگاه های دولتی کشور می‌شود گفت: برنامه ریزی های مالی و انسانی باید براساس آمایش سرزمینی و کار کارشناسی شده صورت پذیرد تا حاصل کار، مفید و قابل عرضه برای مردم باشد. 
کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه به محدودیت بودجه براساس شرایط فعلی کشور اشاره کرد و افزود: تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار راهکار گذر از این شرایط سخت و تحریم های چند جانبه است. 

نظر شما