شناسهٔ خبر: 33736120 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل نفت سپاهان تغییر کرد

محمد ابراهیمی مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در حالی از این مجموعه جدا می شود که در سال ۹۴ این شرکت را با سود ۱۱۵ میلیارد تومانی تحویل گرفت و پس از حدود دو سال و نیم فعالیت این شرکت را با سود خالص ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تحویل عباس بنی شریف می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ابراهیمی مدیر عامل شرکت نفت سپاهان از بزرگترین زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کارکنان نفت در حالی فردا از این مجموعه جدا می شود که در سال 94 این شرکت را با سود 115 میلیارد تومانی تحویل گرفت و پس از حدود دو سال و نیم فعالیت این شرکت را با سود خالص 1000 میلیارد تومانی تحویل عباس بنی شریف مدیر عامل جدید این مجموعه می‌دهد.

وی در حالی سکان هدایت نفت سپاهان را به ارزش بازار 4,750 میلیارد تومان به مدیر عامل جدید می سپارد که در سال 95 این شرکت بورسی را به ارزش 780 میلیارد تومان تحویل گرفته بود.

گفتنی است، نفت سپاهان در پایان سال 94 میزان فروش 1200 میلیارد تومانی را ثبت کرده بود که این رقم در سال 97 به 3,000 میلیارد تومان افزایش یافت.

نفت سپاهان با عملکردی قابل قبول طی 30 ماه گذشته توانسته بود بیشترین میزان رشد سودآوری را در میان دیگر تولیدکنندگان شرکت‌های روانکار بدست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما