شناسهٔ خبر: 33734280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افروزی: مصدوم‌ها به بازی مقابل صربستان می‌رسند/ انتقادها از کولاکوویچ منصفانه نیست

سیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال گفت: سه بازیکن مصدوم غایب در مسابقه برابر فرانسه در اردبیل به بازی اول هفته پنجم لیگ ملت‌ها برابر تیم ملی والیبال صربستان می‌رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر غفور، پوریا فیاضی و میلاد عبادی‌پور که در هفته چهارم لیگ ملت‌ها به خاطر مصدومیت برابر فرانسه به زمین نرفتند، فردا در بازی اول هفته آخر برابر صربستان مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند.

سیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال با تأیید این مطلب گفت: به خاطر فشار زیاد و سنگینی بازی‌ها مصدومیت‌های کهنه میلاد عبادی‌پور و پوریا فیاضی عود کرد و اجازه نداد آنها برابر فرانسه بازی کنند. امیر غفور هم در دو بازی اول هفته چهارم با درد بازی کرد، اما در بازی آخر چون درد زیادی داشت با هماهنگی و تصمیم سرمربی به میدان نرفت. حالا هر سه نفر آنها بعد از ریکاوری و درمان فردا برابر صربستان می‌توانند به میدان بروند.

البته به گفته فیزیوتراپ تیم ملی هنوز امیر غفور تحت درمان است. وی در این مورد اظهار داشت: فیاضی دردش خیلی کم شده است و به بازی فردا می‌رسد. موسوی که برابر فرانسه بازی کرد و حالا هم مشکل خاصی ندارد، عبادی‌پور نیز دردش خیلی کم شده و تنها امیر غفور هنوز تحت درمان است که امیدوارم درد کف پایش کم شود. او نیز به احتمال زیاد بازی می‌کند.

افروزی قضاوت دیگران درباره سرمربی تیم ملی را منصفانه ندانست و گفت: متأسفانه بعضی‌ها بدون اینکه دلیل بپرسند از کولاکوویچ درباره بازی ندادن ملی‌پوشان انتقاد کردند. از طرفی هم می‌گویند چرا دیر تصمیم به بازی نکردن سه ملی‌پوش گرفتیم. من معمولاً تا آخرین لحظه باید وضعیت بازیکنان را چک کنم و بعد گزارش را به سرمربی بدهم. برای بازی با فرانسه هم تا آخرین لحظه امیدوار بودم بازیکنان برسند. به خاطر همین مثل همیشه، هنگام ظهر گزارش ندادم و صبر کردم، اما شرایط آنها برای بازی تا لحظه آخر مساعد نشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما