شناسهٔ خبر: 33733985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام آمادگی رییس دانشگاه علوم پزشکی برای تحویل گرفتن بیمارستان رحیمیان الوند

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برای تحویل و اداره بیمارستان خیریه رحیمیان الوند آماده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با اعلام آمادگی برای تحویل گرفتن بیمارستان رحیمیان گفت: این موضوع منوط به تامین منابع و اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت بدهی‌های پیشین این بیمارستان و ادامه روند کار، است.

مهرام با بیان اینکه به نفع دولت است که به جای ساخت بیمارستان جدید، از فضا و ساختمان بیمارستانی که به این منظور احداث شده و مدتی مشغول به خدمات دهی بوده است افزود: به نفع مردم محروم شهرستان البرز، بویژه مردم شهر الوند هم است که همچنان از خدمات این بیمارستان بهرمند شوند.

وی اضافه کرد: هر چند دانشگاه علوم پزشکی قزوین، تکلیف قانونی برای تامین نیرو‌های بیمارستان خیریه و سایر بیمارستان‌های غیردولتی ندارد، ولی در صورت تحویل بیمارستان، آمادگی داریم تا کادر شاغل در آن مجموعه را هم تامین کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به موضوع خرید خدمت از بیمارستان رحیمیان، گفت: خرید خدمت از این بیمارستان، کمکی خارج از تکلیف بود که می‌توانستیم انجام دهیم و دادیم، ولی امروز نمی‌توانیم این کمک را ادامه بدهیم، چون سازمان برنامه و بودجه، پول آن را نداد.

انتهای پیام/ک

اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی برای اعلام آمادگی بیمارستان رحیمیان

نظر شما