شناسهٔ خبر: 33733273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باشگاه بنفیکا:

پیشنهاد 126 میلیون یورویی اتلتیکو را برای «فلیکس» دریافت کردیم

تهران- ایرنا- باشگاه بنفیکا پرتغال تایید کرد که پیشنهادی به ارزش 126 میلیون یورویی را از اتلتیکو مادرید برای انتقال «ژائو فلیکس» دریافت کرده است.

صاحب‌خبر -

باشگاه اسپانیایی پس از جدایی یک دوجین از بازیکنان‌اش از جمله «آنتوان گریژمان» که پایان فصل اعلام کرد تابستان سال جاری از این تیم جدا می شود، در راستای بازسازی مجموعه خود اقدام به خرید تعدادی بازیکن کرده است که مهاجم ۱۹ ساله پرتغالی که از سوی بسیاری از کارشناسان با «کریستیانو رونالدو» مقایسه شده است، به طور مشخص یکی از برنامه های اصلی تیم اسپانیایی محسوب می شد.

بنفیکا چهارشنبه با انتشار بیانیه ای به طور رسمی اعلام کرد که آنها پیشنهاد اتلتیکو را دریافت کرده و مورد بررسی قرار داده اند اما هنوز تصمیم قطعی در خصوص این موضوع گرفته نشده است.

فلیکس با حضوری درخشان و تاثیرگذار در بنفیکا، فصل گذشته ۱۵ گل و ۹ پاس گل را در مجموع ۲۶ بازی به نام خود ثبت کرد و این درخششش موجب شد تا توجه بسیاری از باشگاه های معتبر اروپایی جلب شود.

به غیر از اتلتیکو، از جمله تیم هایی که برای جذب وی ابراز تمایل کرده اند می‌توان به یوونتوس و پاری سن ژرمن اشاره کرد.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو بدنبال اتمام قرارداد نسل وفاداران باشگاه یعنی «دیگو گودین»، «فلیپه لوئیس» و «خوان فران»، قصد خانه تکانی رختکن تحت هدایتش را کرده است.

مبلغ فسخ قرارداد فلیکس ۱۲۰ میلیون یورو اعلام شده بود و اگرچه پیشنهاد اتلتیکو ۶ میلیون یورو بیشتر از رقم فسخ است اما درخواست باشگاه اسپانیایی برای تقسیط پرداخت این مبلغ، می‌تواند بنفیکا را مجبور به رد پیشنهاد کند.

نظر شما