شناسهٔ خبر: 33733223 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر بهداشت درگذشت نماینده مردم نظنز را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی درگذشت زنده یاد مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم شهرستان های نطنز و قمصر را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه وزارت بهداشت، سعید نمکی در این پیام تسلیت آورده است: درگذشت زنده یاد دکتر مرتضی صفاری نطنزی نماینده شفیق مردم شریف شهرستان نطنز و قمصر، موجب تأسف و تاثر بسیار شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است، مرحوم دکتر مرتضی صفاری در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی چه در دوران حضور در کشور و چه در سال های مدید ماموریت در رومانی، مجارستان، قزاقستان و اسپانیا، منشأ خیرات و خدمات بسیاری برای مردم و میهن عزیز اسلامی خود بود و در سال های اخیر در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز با توشه ای گرانبار از دانش و تجربه و صدق نیت، حسن سلوک و عشق به خدمت، چهره ای بیاد ماندنی از خود به جای نهاد و الْباقِیاتُ الصَّالِحاتُ خَیْرٌ عِنْدَ رَبِّکَ ثَواباً وَ خَیْرٌ أَمَلاً.
وزیر بهداشت در این پیام تسلیت آورده است: اینجانب فقدان این نماینده فهیم، متواضع و خدوم را به خانواده معزز، موکلان شریفش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تسلیت عرض می نمایم و از درگاه حق تعالی برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی آرزو دارم.

مرتضی صفاری نطنزی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی که از چندی قبل در بیمارستان بستری شده بود، روز گذشته به علت بیماری درگذشت.

صفاری نطنزی دیپلمات بود و تجربه سفیری در چند کشور را داشته است، وی همچنین رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود.

نظر شما