شناسهٔ خبر: 33732375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سال ۹۸ بهار راه‌سازی البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با عنایت به تدابیردولت تدبیر و امید و پیگیری های مجدانه استاندار محترم البرزدر را ستای شکوفایی و توسعه البرز، انتظار می رود پروژه های عمرانی در اسرع وقت اجرایی و به اتمام برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین ، علی درویش پور در جلسه بررسی روند احداث قطار شهری هشتگرد_کرج و مسکن مهر شهر جدید هشتگرد که با حضور طاهر خانی معاون وزیر راه و شهر سازی و مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در امور مسکن مهر برگزار شد گفت: با توجه به بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی البرز ، احداث ادامه قطار شهری البرز در اولویت قرار گیرد. 

وی عنوان کرد: اکثر قریب به اتفاق جمعیت البرز شهرنشین هستند که یکی از اقدامات ضروری برای کاهش معضلات حاشیه نشینی تسریع در احداث شهرهای جدید است. 

درویش پور تاکید کرد: با عنایت به تدابیردولت محترم و پیگیری های مجدانه استاندار محترم در راستای شکوفایی و توسعه البرز، انتظار می رود  پروژه های عمرانی در اسرع وقت اجرایی و به اتمام برسند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی افزود: بهره برداری از قطار شهری در جهت توسعه و سامان دهی حوزه مسکن و ایاب و ذهاب شهروندان بسیار ضروری است. 

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم و مطالبات مردمی می بایست قطار شهری کرج_ هشتگرد تا پایان تابستان سال جاری افتتاح شود. 

درویش پور گفت : انتظار می رود افتتاح  قطعه اول آزاد راه تهران_ شمال و همچنین پروژه ادامه همت در موعد مقرر به بهره برداری برسند. 

وی افزود: قدردان زحمات وزیر محترم راه و شهرسازی و سایر دستگاه های اجرایی هستیم که انتظار می رود باهمین روند در انجام و تکمیل پروژه های عمرانی توفیق داشته باشیم. 

درادامه جلسه طاهر خانی عنوان کرد:  در راستای سیاست های اقتصادی دولت محترم، فروش اقساطی مسکن مهر در اولویت قرار دارد. 

وی اشاره کرد: ۴۰۰۰ واحد مسکن مهر به صورت فروش اقساطی به متقاضیان واگذار خواهد شد. 

گفتنی است در هفته دولت ۲۰۰۰واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد و تا پایان سال ۹۸ با افتتاح ۶۲۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن مهر بطور کامل بهره برداری خواهد شد.

46

نظر شما