شناسهٔ خبر: 33731703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نگرانی مردم از کالاهای چند نرخی در بازار کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت‌های متفاوت کالا در بازار این استان سبب نارضایتی مردم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدمحمد کاظم نظری در بازدید از بازار شهر یاسوج اظهار داشت: کاهش فشار اقتصادی بر مردم به عنوان مهمترین اولویت مدیران دولتی باید در دستور کار باشد و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به وضعیت بازار بعد از بررسی میدانی انجام شده ادامه داد: نظارت مستمر، کنترل بازار و برخورد جدی و قانونی در بازار ضروری است.

نظری با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج شیوه عرضه کالا و قیمت‌های نابرابر سبب نارضایتی مردم شده است، افزود: با همکاری تعزیرات، صنعت و معدن و سایر دستگاه‌ها، بازدید از چند واحد انجام گرفت و موضوع در جلسات مربوطه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: موضوعات برای برخورد با گرانفروشی در جلسات به جدیت پیگیری می‌شود و بازدیدها به شورای تأمین استان گزارش داده می‌شود و باید این گزارشات بازخورد و خروجی مناسبی داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه با سوء استفاده کنندگان بازار قاطعانه برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: بازدیدهای مستمر و برخوردهای قاطع با متخلفان بازار ضروری است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بر تعامل بخش‌های مختلف برای تحقق تنظیم و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: با محوریت برنامه‌های پایش و نظارت بازار، بر اساس گشت‌های مشترک، بازدید از چند صنف در سطح شهر یاسوج اجرایی شد.

دیودیده عدم درج قیمت، گرانفروشی و مسائل بهداشتی را از جمله تخلفات برخی از این واحدها دانست و افزود: اقدامات قانونی در راستای برخورد با تخلفات این واحدها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

نظر شما