شناسهٔ خبر: 33731615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

توسط وزارت ارتباطات انجام شد؛

اعلام نتایج نهایی پذیرش چهارمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام نتایج نهایی پذیرش چهارمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی، از متقاضیان خواست که برای پیگیری ثبت نام خود به سامانه امریه این وزارتخانه مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با اعلام نتایج نتایج نهایی پذیرش چهارمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات متقاضیان می­توانند با استفاده از کد پیگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، به سامانه­ امریه (قابل مشاهده در سایت اطلاع رسانی وزارت ارتباطات) مراجعه کنند.

با مراجعه به سایت اطلاع رسانی و در صورت اعلام "پذیرش نهایی"، ضمن اخذ برگه اعزام به خدمت (به تاریخ اعزام 1/ 98/6)، با قید فوریّت (به شکل حضوری یا با استفاده از پست) برگه فوق­الذّکر را به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قدوسی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورودی 7 طبقه دوم- کارشناس امور اداری، سرکار خانم رحمانی پناه- تحویل دهند.

بدیهی است عدم وصول مدرک فوق تا تاریخ 98/4/13 به معنی انصراف از امریه سربازی وزارت ارتباطات تلقّی می­ شود.

بر اساس همین گزارش، بدیهی است افرادی که در پورتال کاربریشان (قابل دسترسی با کد پیگیری) واژه­ " عدم پذیرش" درج شده است، به علّت سیاست های جذب در این مرحله، عدم کسب حدّ نصاب امتیاز لازم جهت پذیرش، عدم تطابق موارد اظهار شده با مستندات دریافتی در روز مصاحبه و نقص مدارک شامل موارد فوق نیست.

انتهای پیام/

169 / 156

نظر شما