شناسهٔ خبر: 33731572 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اردوهای جهادی نقشی تأثیرگذار در اقتدار کشور دارد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اردوهای جهادی نه‌‌تنها بر زندگی فردی و افزایش مهارت نوجوانان مؤثر است بلکه نقشی تأثیرگذار در اقتدار کشور و نظام تعریف می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش و پرورش، سردار محسن کریمی در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی دانش‌آموزی شهرستان اراک اظهار کرد: امروز نوجوانان امید و آینده کشور هستند و باید گفت جوانی در آینده کشور راهگشاست که تلاش کند و چه‌ بهتر که کار و تلاش توأم با کار و فعالیت فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: کار نوجوانان در اردوهای جهادی عمق‌بخشی داخلی است که نمونه آن را می‌توان در فعالیت‌های جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب یافت که با آن دست از فعالیت‌ها پایه‌های حکومت را محکم کردند و بین مردم و حکومت پیوند ایجاد کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اردوهای جهادی نه‌‌تنها بر زندگی فردی، افزایش مهارت و روحیات یک نوجوان تأثیرگذار است بلکه برای این نوجوان نقشی تأثیرگذار در اقتدار کشور و نظام تعریف می‌کند. 

کریمی در ادامه به اهداف برگزاری طرح اردوهای جهادی دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: برقراری ارتباط بیشتر جوانان با جامعه و فراهم آوردن زمینه رشد و بالندگی آنان، تقویت روحیه تعاون، برادری، همبستگی ملی و فرهنگی و شرکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

انتهای پیام/4105/پ

نظر شما