شناسهٔ خبر: 33730251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

ادغام انجام شده/تعدیل نیرو در دستور کار نیست

نمایندگی مرکزی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از ادغام اداره فرهنگ و ارشاد اراک با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عباس دانشی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایسنا،  با اعلام انحلال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اراک، اظهار کرد: در چارچوب سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور وظایف ادارات ارشاد اسلامی مرکز استان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واگذار می‌شود.

وی بیان کرد: در پی ادغام ادارات ارشاد مراکز استان ها در ادارات کل، هیچیک از پرسنل و نیروی انسانی اداره شهرستان از حوزه کاری خویش اخراج نشده و همچنان به عنوان کارمند اداری مجموعه ارشاد به فعالیت کاری خود در اداره کل ادامه خواهند داد.

به گفته این مقام مسئول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، ساختار اداری کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اراک به دو شیوه استخدام رسمی و قرارداد کارمعین تعریف شده است و در هر دو ساختار با انحلال اداره شهرستان در پست‌های سازمانی اداره کل استان به کار گرفته خواهند شد و هیچگونه تعدیل نیرویی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با تاکید مجدد بر اینکه انحلال ادارات مرکز استان یک دستورالعمل سراسری است، اظهار کرد: بسیاری از وزارتخانه های کشور از جمله وزارت ارشاد به منظور چابک سازی ساختار اداری و کوچک‌تر شدن دستگاههای دولتی، ادارات مرکز استان را در اداره کل استان ادغام کردند.

حجت‌الاسلام دانشی افزود: وظایف، مسئولیت‌ها و امور اداری هر اداره شهرستان در بین معاونت‌ها، ادارات تخصصی و کارشناسان ادارات کل توزیع می‌شود و هیچ خللی در خدمت رسانی به مردم صورت نخواهد گرفت.

وی تسریع در امور مربوط به ادارات مرکز استان و اداره کل ستادی، حذف مکاتبات زائد و حذف و ایجاد برخی از پست‌های سازمانی در اداره کل را از مزایای این ادغام دانست.


انتهای پیام

نظر شما