شناسهٔ خبر: 33729679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جذب نیروی انسانی در آتش نشانی‌های استان اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل از برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداری‌ها در استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

جذب نیروی انسانی در آتش نشانی‌های استان اردبیل به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه افزود: به استناد سهمیه استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور و مجوز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل آتش نشانی شهرداری های استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه سهمیه استان اردبیل در این استخدام 40 نفر در چهار رشته شغلی به عنوان آتش نشان، راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین، کاردان و کارشناس آتش نشان است، ادامه داد: این آزمون در دو مرحله علمی و عملی برنامه‌ریزی شده است، که آزمون علمی آن بیست و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و چند برابر ظرفیت قابل پذیرش به مرحله آزمون راه می‌یابند در نهایت قبول شدگان به صورت پیمانی در آتش نشانی‌ها استخدام می‌شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه ثبت نام به مدت 10 روز از دهم لغایت نوزدهم تیرماه سالجاری انجام می گیرد، یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این آزمون می‌توانند به سایت hrtc.ir مراجعه و ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن، نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.
امامی یگانه افزود: داشتن حداقل 18 و حداکثر 30 سال سن برای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و داشتن حداقل 18 و حداکثر 35 سال سن برای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر برای شرکت در آزمون مجاز است.
وی با بیان اینکه این آزمون توسط جهاددانشگاهی در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به سابقه خوب و تجارب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های مختلف در استان، به یقین این آزمون نیز به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

 

نظر شما