شناسهٔ خبر: 33726743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

پهلوان‌افشاری با آنا مطرح کرد:

برنامه دانشگاه آزاد اسلامی ابهر برای احداث 2 هکتار گلخانه هیدروپونیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت:‌ احداث 2 هکتار گلخانه هیدروپونیک در دستور کار مجموعه دانشگاهی واحد ابهر قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

کیان‌ پهلوان‌افشاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ابهر در راستای سیاست جذب درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر اظهار کرد: با تلاش‌های انجام‌گرفته سال 1397 توانستیم با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و عقد قرارداد با ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های منطقه برای استفاده از امکانات ورزشی بیش از 13 میلیارد ریال درآمد غیرشهریه‌ای کسب کنیم.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری نیز بیش از 2.5 میلیارد ریال از این محل منابع مالی جذب کرده‌ایم، گفت: با توجه به اینکه سال مالی از شهریورماه سال جاری در بودجه‌بندی دانشگاه آزاد اسلامی تعریف شده است، برنامه‌ریزی برای کسب درآمد بیش از 18 میلیارد ریال برای سال آینده انجام شده که امیدواریم بتوانیم با همکاری همه ارکان دانشگاه به آن نائل شویم.

پهلوان‌افشاری افزود: طرح‌ها و زیرساخت‌های لازم برای نیل به هدف کاهش اتکا به شهریه در دستور کار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر قرار گرفته که احداث دو هکتار گلخانه هیدروپونیک و مزرعه بزرگ هزار رأسی پرورش گوسفند داشتی‌نژاد افشار در راستای نیل به این اهداف طراحی شده و در دست اقدام است.

انتهای پیام/4121/4062/

نظر شما