شناسهٔ خبر: 33726738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

غیررسمی؛ متئو کواچیچ با انتقال دائمی به چلسی پیوست

محمد محمدخانی

متئو کواچیچ به بازی در چلسی ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- چلسی تصمیم گرفته است که متئو کواچیچ را در تیم حفظ کند. محرومیت آبی پوشان لندن از خرید بازیکن باعث شد که گزینه های این تیم برای آینده کم باشد و به همین دلیل در نهایت سران چلسی قبول کردند که با رئال مادرید بر سر هافبک ۲۵ ساله کروات به توافق برسند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، رقم انتقال به طور دقیق مشخص نیست اما با پاداش به حدود ۵۰ میلیون یورو خواهد رسید. کواچیچ به زودی قرارداد ۵ ساله ای را با چلسی به امضا خواهد رساند تا در زمان محرومیت تیم از نقل و انتقالات، حداقل در تیم باشد. متئو کواچیچ به عنوان پدیده سری آ و در تابستان ۲۰۱۵ راهی رئال مادرید شد اما ترافیک بازیکن در خط هافبک تیم زیدان باعث شد که کوا با وجود کسب عناوین، به هیچ وجه از شرایطش در پایتخت اسپانیا راضی نباشد و در تابستان گذشته در ازای انتقال قرضی، به چلسی بپیوندد.

کواچیچ در چلسی، آنچنان فصل درخشانی را پشت سر نگذاشت که این مسئله با توجه به کمبود بازی در رئال مادرید، تا حدی طبیعی بود. حالا سران چلسی و البته فرانک لمپارد(سرمربی احتمالی تیم)، امیدوار هستند بتوانند متئو کواچیچ را به دوران درخشانش در اینتر بازگردانند. سران اینتر، احتمال بازگشت کواچیچ را چند هفته قبل بررسی کرده بودند.

نظر شما