شناسهٔ خبر: 33726692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار تنگستان:

شرایط مطلوب برای برگزاری کنکور سراسری در تنگستان فراهم شود

بوشهر - فرماندار شهرستان تنگستان گفت: شرایط مطلوب برای برگزاری کنکور سراسری در تنگستان فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می‌آید و نقش مهمی در برنامه‌های توسعه اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی ایفا می‌کند.

وی به اهداف و وظایف شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است.

فرماندار شهرستان تنگستان تصریح کرد: از آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم است و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است همه وظیفه داریم به آن کمک کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری خاطر نشان کرد: این رقابت آموزشی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سال‌ها تلاش و کوشش رقم می‌زند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ادامه داد: باید شرایط طوری مهیا شود که همه دانش آموزان در این آزمون موفق باشند و با کسب امتیازات بالا بتوانند موفقیت در آزمون سراسری را برای شهرستان رقم بزنند.

نماینده عالی دولت اظهار داشت: همه دست اندرکاران و دستگاه‌های عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت و… را مد نظر قرار داده تا این آزمون به بهترین شکل برگزار شود.

نظر شما