شناسهٔ خبر: 33725904 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور ۴۰ شرکت با فناوری پیشرفته در نمایشگاه الکامپ

مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت:الکام ترندز به عنوان یک سالن مجزا برای نمایش محصولات داخلی با فناوری پیشرفته است که در آن 40 شرکت، بدون پرداخت هیچ هزینه ای می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند .

صاحب‌خبر -

رضا حیدری مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمایت‌های سازمان نظام صنفی از استارت آپ‌ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات برای حضور در این نمایشگاه گفت: هر استارت آپی که در این نمایشگاه ثبت نام کند، می تواند از کانترهای موجود استفاده کند و همچنین، شرکت هایی که دارای فناوری هایتک هستند نیز به صورت رایگان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: الکام ترندز به عنوان یک سالن مجزا برای نمایش محصولات داخلی با فناوری پیشرفته است که در آن شرکت های فعال، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

حیدری اضافه کرد: علاوه بر این، شرکت‌هایی که توانستند در الکام ترندز صاحب غرفه شوند، می توانند از بخش دیگر نمایشگاه الکامپ یعنی الکام تاکز نیز برای پیدا کردن افراد با ایده های برتر استفاده کنند.

 مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در پایان خاطر نشان کرد: پیش بینی می کنیم که در سالن الکام ترندز با ۸۰۰ متر مربع مساحت، حدود ۴۰ شرکت حضور پیدا کنند تا فناوری های خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما