شناسهٔ خبر: 33725659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور شهدا، موجب وحدت و همدلی در جامعه / آرامش و امنیت ما مدیون شهداست

فرماندار اردکان با اشاره به فشار اقتصادی و جنگ روانی دشمن برای ضربه زدن به کشور گفت: حضور شهدا، موجب دلگرمی و ایجاد وحدت و همدلی در جامعه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در پی احراز هویت و شناسایی پیکر مطهر یکی از شهدای جاویدالاثر شهرستان اردکان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر شهید اردکانی تازه تفحص شده برگزار شد.

فرماندار اردکان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دوران دفاع مقدس گفت: ایثار و فداکاری شهدا برای ما افتخار است.

وی افزود: انقلاب، آرامش و امنیت ما مدیون شهداست و اگر این عزیزان نبودند امروز نه از کشور خبری بود و نه امنیت داشتیم پس حداقل وظیفه ما این است که به‌عنوان قدردانی از شهدا، این مراسم‌ها به نحو شایسته و در شأن و جایگاه شهید برگزار شود.

بهروز شهابی زاد گفت: همه مردم ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا هستند و با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید دیارمان قدرشناسی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: شهدا در زمان حیات خود تأثیرگذار بودند و امروز هم که دشمن از راه‌های مختلف مانند فشار اقتصادی و ایجاد جنگ روانی قصد نفوذ و ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد حضور شهدا در کشور ما این پیام را دارد که اگر دوباره هم به ایثار و جان‌فشانی نیاز باشد ملت ما بازهم این کار را انجام می‌دهد.

شهابی زاد در پایان تصریح کرد: حضور شهدا در این مقطع، موجب دلگرمی و ایجاد وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف می‌شود و انگیزه دفاع از میهن را در مردم ما زنده‌تر می‌کند و این نکته را یادآوری می‌کند که ما در دوران دفاع مقدس همین آمریکا و استکبار را شکست دادیم و دوباره نیز پیروز خواهیم شد و جای نگرانی نیست.

گفتنی است در این نشست که با حضور خانواده شهید شعبانعلی عبداللهی برگزار شد در خصوص برنامه‌های مراسم استقبال، وداع، تشییع و مراسم‌های بزرگداشت این شهید گران‌قدر بحث و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/ 90010

نظر شما