شناسهٔ خبر: 33724941 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هرگز در آمریکا، قطر یا چین بازی نخواهم کرد

کروس: جدایی رونالدو از رئال خیلی‌ها را خوشحال کرد/ در ۳۳ سالگی کفش‌هایم را خواهم آویخت

خبرگزاری میزان- هافبک آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید سی‌و‌سه سالگی سن خوبی برای بازنشستگی‌اش است. تاریخ انتشار: 23:12 - 05 تير 1398

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تونی کروس در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» درباره جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید که تابستان گذشته در ازای ۱۱۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست، گفت: عجیب خواهد بود اگر شما دلتان برای بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو تنگ نشود، بازیکنی که با گلزنی‌هایش سرنوشت خیلی از بازی‌ها را رقم می‌زد. انتقال او از رئال مادرید به یووه خیلی‌ها - رقبا - را خوشحال کرد. کریس می‌خواست چالشی جدید را تجربه کند و رئال مادرید هم از انتقال او پول خوبی کسب کرد.

هافبک آلمانی کهکشانی‌ها که تابستان گذشته شایعات زیادی در خصوص احتمال پیوستن وی به منچسترسیتی مطرح بود، در این خصوص اظهار داشت: در گذشته بار‌ها شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌ام مطرح شده است، اما هرگز پیشنهادی از سوی منچسترسیتی دریافت نکردم. من این شایعات را تکذیب می‌کنم.

کروس در پایان درباره اینکه چه زمانی قصد بازنشستگی دارد، خاطرنشان کرد: سی‌و‌سه سالگی سن خوبی برای آویختن کفش‌هایم است و در آن موقع فرصت این را خواهم داشت که انتخاب کنم چه کاری انجام دهم. این را اما می‌دانم که هرگز در آمریکا، قطر یا چین بازی نخواهم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما