شناسهٔ خبر: 33724902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در اراضی موقوفه؛

سالن ورزشی روستای حاجی آباد بیرجند افتتاح شد

سالن ورزشی روستای حاجی آباد بیرجند در اراضی موقوفه با حضور معاون بهره برداری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» شامگاه ( 5 تیر) در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای حاجی آباد بیرجند با حضور معاون بهره‌برداری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اظهار داشت: برای احداث این سالن ورزشی زمین وقفی با کاربری ورزشی به مساحت پنج هزار و 600 مترمربع واگذار شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه برای ساخت این سالن ورزشی یک فرد خیر اعلام آمادگی کرده است، گفت: این زمین با هدف حل مشکل جوانان روستا و هدایت آنان در مسیر درست و بهینه واگذار شده است.

 

«محمدرضا حاجی آبادی »، رئیس شواری اسلامی روستای حاجی آباد در این مراسم اظهار کرد: این روستا در چهار کیلومتری مرکز استان قرار دارد که سال 64 نسبت به تامین آب و برق آن اقدام شده است.

 

وی قیمت زمین مجتمع ورزشی را  1.5 میلیارد تومان برشمرد و افزود: زمین مجتمع ورزشی امام صادق (علیه اسلام) توسط اوقاف و امور خیریه واگذار شده است.

 

رئیس شواری اسلامی روستای حاجی آباد افزود: طرح هادی این روستا با جمعیت 800 نفر در سال 84 مصوب شد؛ اما اکنون جمعیت این روستا 13 هزار و 100 نفر  و وسعت طرح هادی آن 197 هکتار است.

 

حاجی آبادی بیان کرد: نخستین زورخانه سنتی روستایی استان و یک مجتمع فرهنگی ورزشی به مساحت 2 هزار مترمربع در این روستا احداث شده است.

 

وی با تاکید اینکه یکی از مهمترین مولفه ها سلامت است، عنوان کرد: باید در جوار مجتمع ورزشی امام صادق (علیه السلام) کتابخانه عمومی با مشارکت خیرین احداث شود.

نظر شما