شناسهٔ خبر: 33724535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجتمع ورزشی روستای حاجی آباد بیرجند افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - مجتمع ورزشی امام صادق (ع) روستای حاجی آباد بیرجند در اراضی موقوفه با حضور معاون بهره برداری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی روز چهارشنبه در این آیین گفت: برای احداث این سالن ورزشی زمین موقوفه با کاربری ورزشی به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع واگذار شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور افزود: برای ساخت این سالن ورزشی فرد خیر اعلام آمادگی و با هدف حل مشکل جوانان روستا و هدایت آنان در مسیر درست و بهینه نسبت به ساخت سالن اقدام کرد.

وی گفت: با این اقدام فرد خیر هم زمین متروکه به سالن ورزشی تبدیل و از وضعیت نامناسب رها شد هم اینکه جوانان منطقه به آرزوی دیرینه خود دست یافتند.

رئیس شورای اسلامی روستای حاجی آباد هم گفت: این روستا در چهار کیلومتری مرکز استان قرار دارد که سال ۶۴ نسبت به تامین آب و برق آن اقدام شد.

محمدرضا حاجی آبادی ادامه داد: طرح هادی این روستا با جمعیت ۸۰۰ نفر سال ۸۴ مصوب شد اما اکنون جمعیت این روستا ۱۳ هزار و ۱۰۰ نفر است و وسعت طرح هادی آن ۱۹۷ هکتار است.

وی اظهار داشت: نخستین زورخانه سنتی روستایی استان و یک مجتمع فرهنگی ورزشی به مساحت ۲ هزار مترمربع در این روستا احداث شده است.

رئیس شواری اسلامی روستای حاجی آباد درباره مجتمع ورزشی امام صادق (ع) گفت: قیمت زمین این مجتمع ۱.۵ میلیارد تومان است که توسط اوقاف و امور خیریه واگذار شد.

وی ادامه داد: همچنین برای احداث و تجهیز این مجتمع ورزشی ۱.۵ میلیارد تومان توسط خیرین و مردم روستا هزینه شده است.

حاجی آبادی با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین مولفه‌های سلامت است گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند ورزش همگانی در جامعه توسعه یابد.

وی افزود: باید یک سالن ورزشی دیگر در این روستا احداث شود همچنین قرار است در جوار مجتمع ورزشی امام صادق (ع) کتابخانه عمومی با مشارکت خیرین احداث شود.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

برچسب‌ها:

نظر شما