شناسهٔ خبر: 33723430 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

قطار مسافربری تهران- وان به ترکیه رسید

خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: قطار مسافربری تهران- وان پس از توقفی هشت ساله، با تعداد ۷۹ مسافر روز سه‌شنبه به ایستگاه مذکور در ترکیه رسید.

صاحب‌خبر -



به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی: فعالیت قطار مسافربری تهران- وان که به علت وقوع زلزله در استان جمهوری ترکیه در تاریخ ۲۳ اکتبر و ۹ نوامبر ۲۰۱۱ متوقف شده بود، بار دیگر آغاز شد.
این قطار دارای ظرفیت ۱۸۰ نفر است که روز دوشنبه با ۷۹ مسافر ساعت 9 و ۳۰ از تهران پایتخت ایران حرکت کرد و صبح روز سه‌شنبه پس از ۲۱ ساعت به ایستگاه وان در ترکیه رسید.
مهرداد ناصری مدیر بخش گردشگری شرکت راه‌آهن «راژا» در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی ضمن ابراز خرسندی از آغاز مجدد فعالیت قطار تهران-وان گفت: برنامه حرکت این قطار دو بار در هفته است و این سفرها همچنین ادامه خواهد یافت.وی با بیان اینکه با افزایش سفرها همکاری ترکیه و ایران نیز گسترش می‌یابد؛ افزود: درخواست زیادی برای آغاز این سفرها داشتیم.
ناصری با ‌اشاره به اینکه تقاضای سفر در تهران و استان‌های نزدیک آن بسیار بود، گفت: به همین دلیل سفرهای موجود تبریز- وان را تغییر و به تهران- وان تبدیل کردیم تا درخواست آنها را برآورده و با این شکل به افزایش تعداد مسافران کمک
کنیم.
قطار مذکور روز سه‌شنبه ساعت ۲۱ از وان به سمت تهران حرکت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما