شناسهٔ خبر: 33721674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در فدراسیون پزشکی ورزشی؛

گردهمایی نواب رئیس بانوان هیئت‌های جودو

گردهمایی نواب رئیس بانوان هیئت‌های جودو، جوجیتسو و کوراش کشور، امروز برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش؛ گردهمایی نواب رئیس بانوان هیئت‌های استانی امروز با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، صدیقه کعبی زاده سرپرست نایب رئیسی، نواب رئیس هیئت‌های استانی و کمیته‌های مربیان، کاتا، دفاع شخصی، داوران، انجمن‌های جوجیتسو و کوراش در سالن اجتماعات فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، میراسماعیلی ضمن اعلام رویکرد‌ها و سیاست‌های اجرایی فدراسیون اعلام کرد؛ که این فدراسیون، نگاه ویژه‌ای به بخش بانوان دارد.

همچنین صدیقه کعبی زاده سرپرست نایب رئیسی، بر لزوم توسعه جودو در بخش بانوان و استفاده از همه ظرفیت‌های استان‌ها در این بخش تاکید کرد.

در نشست امروز از هیئت‌های استانی خواسته شد که برنامه‌های عملیاتی خود را اعلام کنند. حضور نواب رئیس انجمن‌های کوراش و جوجیتسو نیز برای نخستین بار، یکی از اتفاقات قابل توجه گردهمایی امروز بود.

نگاه ویژه به توانمندسازی انسانی، فرصت سازی برای حضور حداکثری علاقه‌مندان رشته ورزشی جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی در سطح استان ها، ارتقای کمی و کیفی برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف، برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ، مشارکت استان‌ها در اجرای طرح ملی جودو برای همه، استفاده از مدرس خارجی برای بالا بردن سطح کیفی مربیان داخلی از جمله مهم‌ترین مسائل مطرح شده در جلسه امروز بانوان بود.

نظر شما