شناسهٔ خبر: 33720165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مراسم وداع با شهید عشریه در مازندران برگزار می‌شود

مراسم وداع با شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه، همزمان با شب شهادت رئیس مذهب جعفری در زادگاهش نکا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزار ش خبرگزاری تسنیم ازساری و به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران،پیکرمطهر شهید ابراهیم عشریه که پس از سه سال به وطن بازگشت، روز گذشته در معراج الشهدای تهران مورد استقبال خانواده و برخی از همرزمان قرار گرفت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با اشاره به مراسم و برنامه‌های مختلفی که با ورود پیکرمطهر شهید عشریه در قم و مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: مراسم گرامی‌داشتی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد و از آنجا که شهید عشریه خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران  بود امروز سه شنبه پیکر مطهر شهید برای حضور در دعای توسل مسجد جمکران  به آنجا منتقل می‌شود.

علی ابراهیمی گتابی افزود: بعد از اتمام مراسمات در قم و مسجد جمکران، پیکر مطهر شهید از مسیرجاده فیروزکوه به مازندران انتقال داده می‌شود و در صورت امکان و مهیا بودن شرایط مراسم استقبال و تکریم شهید در طول مسیر شهرهای بین راه تا نکا، زادگاه شهید برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران، شب وداع با پیکر شهید ابراهیم عشریه را جمعه شب هفتم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا اعلام کرد و گفت: این مراسم با حضور دانشجویان شهید و همرزمان، همکاران وی از دانشگاه امام حسین(ع) و مرکز تربیت پاسداری علویون قم  و  اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: مراسم تشییع شهید شنبه هشتم تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مکتب شیعه، ساعت 9 صبح از سپاه ناحیه نکاء به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار می گردد.

ابراهیمی با یادآوری اینکه پیکر مطهرشهید مدافع حرم پس از سه سال در سوریه کشف و شناسایی شد و به آغوش خانواده و مردم دیار شهید پرور مازندران برگشت؛ خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم که در راه دفاع از حریم حرم دلاورانه جنگیدند، تجدید عهد و پیمانی ناگسستنی با آرمان های والای شهدا و امام شهدا است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با دعوت  ازهمه  اقشار مردم ولایت‌مدار و شهید پرور مازندران بویژه شهرستان نکا در مراسم تشییع شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه، گفت: شهدای مدافع حرم برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی و امنیت مردم فراتر از مرزهای جغرافیایی غریبانه و مظلومانه جان دادند، حال وظیفه ما بوده با شرکت در این مراسم دین خود را هرچند ناچیز به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما