شناسهٔ خبر: 33720105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعامل دستگاه های قضایی و اجرایی به جامعه آرامش می بخشد

گنبدکاووس – ایرنا – فرماندارکلاله در شرق استان گلستان گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه های قضایی و اجرایی، آسایش وآرامش برای مردم جامعه را به ارمغان می آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، علی اصغربیانی روز چهارشنبه در آیین دیدار اعضای شورای تامین و جمعی ازمسئولان دستگاه های اجرایی کلاله با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه افزود: تلاش برای برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و صیانت از کرامت انسانی از ویژگی های برتر وظایف دستگاه قضایی است.

فرماندار کلاله دفاع ازمظلومان را از رسالت های مهم قوه قضائیه دانست و تصریح کرد: احقاق حق، و تلاش برای گسترش عدالت، خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است.

به گزارش ایرنا امام جمعه کلاله نیز به مناسبت هفته قوه قضائیه در حاشیه دیدار جمعی از مسئولان با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان اظهارداشت: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشورمان مرهون و مدیون خون شهیدان است که امیدواریم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضاکشیری تاکید کرد: مردم و مسئولان باید قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معظم آنان بوده و برای رفع مشکلات آنان باید تلاش واهتمام مضاعف داشته باشند.

مناسبت هفته قوه قضائیه، فرماندار، امام جمعه و مسئولان دستگاه های اجرایی و قضایی با حضور در گلزار شهدای کلاله، با غبار روبی، عطرافشانی و قرائت فاتحه با آرمان های شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمودند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزارنفرجمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

/ ۱۸۶۰/‏ ۷۴۷۸

نظر شما