شناسهٔ خبر: 33720000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| پایلوت فعالیت سرمایه‌گذاری در بورس ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت: امیدواریم با حمایت و همکاری جهاد دانشگاهی در استان اردبیل پایلوت فعالیت سرمایه‌گذاری در بورس ایجاد شود تا فعالیت ماندگاری برای استان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاسر فلاح بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: تمایل به سرمایه‌گذاری در استان اردبیل بیش از سایر استان‌ها احساس می شود و این امر نیاز به هدایت و آموزش دارد تا زمینه ورود افراد را به بازار سرمایه همراه با آگاهی فراهم کند.

وی ضمن تشکر از همکاری جهاددانشگاهی استان اردبیل در برگزاری کارگاه «آشنایی با قابلیت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تامین مالی شرکتی» بیان کرد: امیدواریم با همکاری‌ جهاددانشگاهی در زمینه آموزش‌های مهارتی در حوزه سرمایه، شاهد توسعه فعالیت‌های حوزه بورس در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به اینکه افرادی که وارد بازار بورس می‌شوند می‌توانند در کنار شغل و فعالیت خود، از راه سرمایه‌گذاری و مبادلات بورس نیز درآمد کسب کنند اظهار کرد: در حوزه اشتغال باید دانش‌آموختگان و جوانان کشور با آموزش‌های لازم به سمت درآمدزایی هدایت شوند.

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس افزود: امیدواریم با حمایت و همکاری جهاددانشگاهی در استان اردبیل پایلوت فعالیت سرمایه گذاری در بورس ایجاد شود تا فعالیت ماندگاری  برای استان باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز گفت: با فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات و آموزش‌های مهارت‌محور می‌توان افراد را به سمت اشتغال‌زایی و درآمدزایی هدایت کرد.

مهران اوچی اردبیلی افزود: این نهاد در راستای کمک به توانمندسازی و مهارت‌افزایی در جامعه به ویژه در زمینه سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند اقدامات موثری در سطح استان اردبیل انجام دهد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می‌تواند همکاری‌های موثری با سازمان بورس و اوراق بهادار کشور داشته باشد، یادآور شد: با توجه به رسالت جهاد دانشگاهی برای کمک به اشتغال کشور واحد اردبیل آمادگی دارد در توسعه فعالیت‌های با شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل برگزاری کارگاه «آشنایی با قابلیت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه و تامین مالی شرکتی» را فعالیت بسیار ارزشمندی در جهت فرهنگ‌سازی فعالیت در حوزه بورس و رسانه عنوان و تصریح کرد: در این کارگاه بیش از یک صد نفر از محققان و کارکنان مراکز رشد، پارک علم و فناوری، شهرداری، خدمات سرمایه‌گذاری و سازمان ها و شرکت‌های تعاونی استان در این کارگاه شرکت کردند.

اوچی اردبیلی برگزاری این کارگاه را فتح بابی برای انجام فعالیت‌های موثر با شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در جهت آموزش و توانمندسازی دانست و خواستار توسعه همکاری‌های مشترک در قالب تفاهم‌نامه شد.

گفتنی است در این جلسه از سوی مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس تندیس «پنجاه سالگی بازار سرمایه ایران» به رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اهدا شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما