شناسهٔ خبر: 33719957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتبالیست ارومیه ای به پرسپولیس تهران پیوست

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: «فرشاد احمدزاده» ورزشکار جوان ارومیه ای با عقد قراردادی سه ساله به تیم پرستاره پرسپولیس تهران پیوست.

صاحب‌خبر -

حسین نیرویار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکن جوان و آینده دار ارومیه‌ای در لیگ‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم جزء بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس تهران بود و در قهرمانی‌های متوالی این تیم پرطرفدار نقش بسزایی داشت.

وی بیان کرد: احمدزاده فصل گذشته در عین ناباوری و در میان تعجب طرفداران به باشگاه «شلاسک وروتسواف» لیگ لهستان پیوست اما امسال بار دیگر به پرسپولیس تهران بازگشت.

وی ادامه داد: قرارداد اولیه این بازیکن با مسئولان باشگاه پرسپولیس بسته شده است و به زودی برای ثبت نهایی به فدراسیون فوتبال نیز ارسال خواهد شد.

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان غربی گفت: احمدزاده طی ماه‌های گذشته برای پیوستن به تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان نیز با مسئولان این باشگاه‌ها مذاکره هایی انجام داد ولی به نتیجه نهایی نرسید.

نیرویار افزود: احمدزاده هافبک سابق تیم‌های پرستاره و پرطرفدار تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران است و چندین بار از سوی «کارلوس کی روش» به اردوهای تیم ملی دعوت شده بود.
دبیر هیأت فوتبال آذربایجان غربی گفت: این بازیکن ارومیه‌ای آذر سال گذشته نیز در لیست ۳۵ نفری سرمربی سابق تیم ملی ایران برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا قرار داشت ولی در ترکیب نهایی قرار نگرفت.
«فرشاد احمدزاده» متولد یکم مهر سال ۱۳۷۱ ارومیه بوده و فارغ التحصیل رشته فیزیولوژی ورزشی است؛ وی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۳ از تیم جوانان باشگاه مقاومت ارومیه آغاز کرد و سپس در تیم‌های جوانان صنام تهران و داماش گیلان توپ زد.
این مهاجم ارومیه‌ای در سال ۱۳۹۱ وارد تیم پرسپولیس و یک سال پس از آن به عنوان بازیکن سرباز قرضی وارد تیم تراکتورسازی تبریز شد و پس از پایان خدمت سربازی اش دوباره به عضویت باشگاه پرطرفدار پرسپولیس در آمد.
احمدزاده سال گذشته به تیم باشگاهی «شلاسک وروتسواف» لهستان پیوست و امسال دوباره به لیگ ایران بازگشته است تا بار دیگر با پیراهن شماره ۱۰ برای تیم پرسپولیس به میدان برود.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲

نظر شما