شناسهٔ خبر: 33719899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار بجنورد تا بازنشستگی شهر را اداره می‌کند

بجنورد- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: روح الله براتیان، تا زمان بازنشستگی، شهردار مرکز استان خراسان شمالی می‌ماند و اینکه گفته می‌شود قصد کناره گیری از این مسئولیت را دارد، درست نیست.

صاحب‌خبر -

بهمن جباری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه شهردار بجنورد در آستانه بازنشستگی است، اظهار داشت: او در نامه‌ای به شورای اسلامی شهر اعلام کرده است که شهریورماه امسال بازنشسته می‌شود و بر این اساس اعضای شورا از اکنون برای انتخاب شهردار مرکز استان برنامه ریزی هایی دارند.

وی افزود: شورا سه مسیر را برای انتخاب شهردار جدید بجنورد پیش رو دارد که یکی از آنها، دادن فراخوان برای مدیریت شهری است.

جباری تصریح کرد: در صورتی که تصمیم شورا بر دادن فراخوان باشد، افرادی که برای تصدی مسئولیت شهرداری شهر بجنورد آمادگی و توانمندی دارند می‌توانند با ارائه کارنامه به شورای شهر، وارد این عرصه شوند.

وی افزود: گزینه دیگر برای انتخاب شهردار، انتخاب فردی از بدنه شهرداری بجنورد است و گزینه سوم، گزینش فردی توسط اعضای شورای اسلامی شهر است که البته هنوز این گزینه‌ها و پیشنهادها، در شورای اسلامی شهر قطعی نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: اعضای شورای شهر به زودی در خصوص تصمیم گیری برای انتخاب شهردار مرکز استان خراسان شمالی به مشورت می‌نشینند.

شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی توسط سه ناحیه شهرداری مدیریت می شود.

۷۱۸۵/۵۱۳۲

نظر شما