شناسهٔ خبر: 33719855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ترابیان: صداوسیما باید فرصت کافی را در اختیار من قرار دهد/ آبروی ۲ مدیر خاک‌خورده ورزش تضییع شد

عباس ترابیان،‌ رئیس پیشین کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی معتقد است صداوسیما همان‌طور که از او به‌عنوان یک متخلف نام برده، باید فرصت کافی را به وی برای دفاع از خود بدهد.

صاحب‌خبر -

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حکم صادره علیه خودش توسط فدراسیون فوتبال اظهار داشت: پرونده‌ای که قبل از قطعی شدن در رسانه‌ها به این شکل عنوان و آبروی دو مدیر خاک‌خورده ورزش بدین شکل تضییع شد و بسیاری از رسانه‌های مغرض نیز از آن کمال بهره‌برداری را کردند، موجب شد که من یک بار دیگر به این حقیقت اشاره کنم که براساس حکم صادره از طرف کمیته محترم اخلاق، بحث عدم مدیریت صحیح و نهایتاً سوءمدیریت، منجر به تضییع حقوق فدراسیون فوتبال شده است.

وی ادامه داد: من و آقای کفاشیان در لایحه‌ای که در زمان مقتضی و تعیین‌شده به کمیته اخلاق تسلیم کردیم، به رأی صادره اعتراض و تقاضای بررسی پرونده را به کمیته استیناف ارائه کردیم. ما مسلماً تابع مقررات و قوانین آیین‌نامه در نظر گرفته کمیته استیناف خواهیم بود.

 

رئیس پیشین کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با گلایه از صداوسیما به تسنیم گفت: صداوسیما بدون توجه به قطعی بودن این رأی با آبروی ما بازی کرد و تصاویر ما را به‌عنوان متهمان پرونده نمایش داد. با توجه به اینکه صداوسیما مدعی عدل و عدالت درباره تمام هموطنان عزیزمان است، باید فرصت کافی را در اختیار من قرار دهد تا با نشان دادن اسناد مربوط به این احکام، از حقوق حقه خودم و آقای کفاشیان دفاع کنم.

انتهای پیام/

نظر شما