شناسهٔ خبر: 33719493 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یمن|شلیک موشک بالستیک به مقر فرماندهی متجاوزان/ رونمایی قریب‌الوقوع از جدیدترین صنایع جنگی یمن

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چهارشنبه مقر فرماندهی مزدوران عربستان را در نزدیکی نجران با موشک بالستیک درهم کوبید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، یک منبع نظامی گفت یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مقر فرماندهی مزدوران سعودی را در پایگاه موسوم به نیروهای ویژه در الملاحیط در نزدیکی نجران در هم کوبید، این موشک به دقت به هدف اصابت کرد و به کشته و یا زخمی شدن شمار زیادی از متجاوزان و مزدوران منجر شد.

رونمایی قریب‌الوقوع از جدیدترین صنایع جنگی یمن

خبر دیگر اینکه یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز گفت نیروهای مسلح به زودی از آخرین تولیدات صنایع جنگی یمن و در راس آن موشک‌های بالستیک و بالدار و یگان پهپادی رونمایی خواهند کرد.

وی تاکید کرد افشای سلاح جدید تحول مهمی در تاریخ نظامی یمن به شمار خواهد رفت، به ویژه اینکه این سلاح‌ها مراحل آزمایشی موفقی را پشت سر گذاشت و کارامدی و تاثیرگذاری خود را در میدان نبرد ثابت کرد و مجهز به فناوری پیشرفته است.

سریع به ملت یمن اطمینان داد که نیروها و تمام تشکیلات نیروهای مسلح یمن برای توسعه توانمندی دفاعی خود تلاش می کنند که منجر به توقف جنگ و رفع محاصره خواهد شد.

شلیک موشک زلزال 1 به پایگاه ارتش سعودی در نجران

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین امروز چهارشنبه با یک فروند موشک زالزال 1 تجمعات مزدوران ارتش سعودی در پایگاه عاکفه در نجران را هدف قرار داد که به هلاکت شماری از آنها منجر شد.

انتهای پیام/

نظر شما