شناسهٔ خبر: 33716821 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

الوفاق: همکاری دولت بحرین در معامله قرن مایه ننگ است

جنبش الوفاق مصر اعلام کرد که همکاری دولت بحرین با آمریکا و رژیم صهیونیستی مایه خجالت است و مردم بحرین کاملاً آن را رد می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش اسلامی الوفاق بحرین امروز 26 ژوئن درباره آنچه کنفرانس بحرین نامیده می شود و هدف آن فروش مسئله فلسطین است، بیانیه ای صادر کرد.

جنبش الوفاق تاکید کرد که همراهی دولت بحرین و شخصیت های آن که با پیوستن به کنفرانس خیانت تبدیل به نگهبان های دشمن صهیونیستی شده اند مایه ننگ است.

مشعل: «معامله قرن» معامله‌ای مشکوک و رشوه‌ای برای منطقه با پول عرب‌هاست

وی همچنین تاکید کرد که کنفرانس منامه از زمان اعلام اولیه آن با همه جزئیات مشخص شده و همه آماده سازی ها و مراحل و تحرکات تا برگزاری این کنفرانس نشان می دهد که دولت بحرین و شخصیت های آن از قبل برنامه ریزی کرده اند تا با لگدمال کردن مسئله فلسطین و همه اعراب به افق های دورتر از آن رفته و از همه مقدسات و آداب و دین و مذاهب سو استفاده کند. خالد البطش همچنین اشاره کرد که دولت بحرین به هیچ یک از دولت ها، روحانیون، نهادها، نیروها و ملت های عربی و اسلامی توجه نکرده و فقط خود را در خدمت خواسته های صهیونیست ها قرار داده اند.

جنبش اسلامی الوفاق بحرین در ادامه تاکید کرد که قدس و فلسطین یک باور راسخ در ذهن و قلب مردم بحرین و اعراب هستند و هرگز ذره ای از خاک ان را نمی بخشند. جنبش اسلامی بحرین همچنین اشاره کرد که معامله قرن و کنفرانس منامه تنها این باور و ایمان را راسخ تر می کنند و طرفداران آن و خیانتکاران در معامله شان شکست می خورند. الوفاق اضافه کرد که این روزها شاهد این شکست با انسجام مردم فلسطین و همبستگی کشورهای عربی و اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما