شناسهٔ خبر: 33713430 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست کاروان قرآنی نور در حج ۹۷:

اعضای کاروان نور درپی فضاسازی قرآنی معنوی برای خود و حجاج باشند

قاسم‌آبادی با اشاره به هزینه ۶۰ میلیون تومانی برای هر زائر در حج ۹۸، گفت: اعضای کاروان نور درپی فضاسازی قرآنی معنوی برای خود و حجاج باشند. از خبرسازی و خبررسانی انفرادی اجتناب کنند و خبرها را از طریق کانال مشخص‌شده و هماهنگی با مدیر تبلیغ ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «علی قاسم آبادی» در دوره توجیهی آموزشی اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع 98 که امروز (چهارشنبه، 5 تیرماه) در ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد با بیان اینکه همه فعالیت های قرآنی کاروان نور باید با هماهنگی مدیر این کاروان انجام گیرد، گفت: اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع کارمند سازمان هستند. در واقع ما دو نوع کارمند داریم، یک کارمند عمومی که از صبح تا بعد از ظهر در محل کار خود حاضر می شوند و کارمند ویژه که در زمان های مشخص به ارایه خدمات می پردازند. فعالیت اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع از نوع دوم است.

 

سرپرست کاروان قرآنی نور در سال 97 افزود: امسال برای هر زائر 60 میلیون تومان هزینه می شود، بنابراین قرآنیان باید به فکر ایجاد فضای معنوی برای خود باشند و سایر مسایل را به خدا بسپارند.

 

وی تصریح کرد: از خبرسازی و خبررسانی انفرادی اجتناب کنید و خبرها را از طریق کانال مشخص شده و هماهنگی با مدیر تبلیغ کاروان قرآنی به حج تمتع سال 98 دنبال کنند.

 

قاسم آبادی اضافه کرد: اعضای این کاروان مانند هر زائر دیگری ابتدا و پیش از هر چیز دیگری ابتدا باید به دنبال بعد معنوی باشند و از حضور در مجالس قرآنی بدون هماهنگی لازم اجتناب کنند.

 

نظر شما