شناسهٔ خبر: 33713375 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

پس از سه روز رقابت 225 دانش آموز منتخب مرحله استانی :

نتایج پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان کردستان اعلام شد

پس از سه روز رقابت 225 نفر از دانش آموزان منتخب مرحله استانی در سنندج ، نتایج جشنواره نوجوان خوارزمی و اسامی 11 نفر از دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری مسابقات اعلام و از آنان تجلیل شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صبح امروز و در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی که با حضور  معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، مسئولین و دست اندرکاران جشنواره در سالن آمفی تئاتر اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد؛ نفرات راه یافته به مرحله کشوری اعلام و از 225 نفر از برگزیدگان استانی تجلیل شد .

گفتنی است در پایان سه روز رقابت دانش آموزان در مرحله عملی جشنواره 11 نفر از دانش آموزان برتر در شش محور مسابقات و راه یافته به مرحله کشوری مسابقات مشخص شد .

بر همین اساس و با توجه به رای داوران در محور ادبیات فارسیسارینا توحیدیدانش آموز پایه نهم دبیرستان شهید چمران سقز، در محور دست سازه ( محصولات نرم افزاری) متین سلطانی و کسری صالحی دانش آموزان پایه نهم دبیرستان طالقانی شهرستان قروه، در محور پژوهش، اسرا ابراهیمی دانش آموز پایه هشتم و سنا ابراهیمی دانش آموز پایه نهم از دبیرستان آمنه مریوان، در محور زبان انگلیسی، کانی نصرتی و تانیا سهرابی دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان ابرار ناحیه دو سنندج حائز رتبه اول استان شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

همچنین در محور فعالیت های آزمایشگاهیدیانا غفوری و هانا مجیدی دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان شهرستان سقز و در محور بازارچه کسب و کار دانش آموزی نیز سوران خسروی و امید نظری دانش آموزان دبیرستان معرفت شهرستان سقز رتبه اول استان را کسب و به مرحله کشوری جشنواره راه پیدا کردند.

گفتنی است مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی تابستان جاری در شهر اصفهان برگزار می شود.

نظر شما