شناسهٔ خبر: 33712913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

واکنش امیررضا خادم به شایعه عدم تائید صلاحیتش برای فدراسیون کشتی

امیررضا خادم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به عدم تائید صلاحیت خود در انتخابات فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

امیررضا خادم درباره رد صلاحیتش در انتخابات فدراسیون کشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «برادران عزیز؛ اگر به هرررررر دلیلی تمایل به شرکت بنده در انتخابات نیست، خب چرا شفاف و صریح نمی فرمایید؟! آیا فکر نمی کنید با زیر سوال بردن عملکرد من زمینه ی افزایش بی اعتمادی های عمومی در جامعه را فراهم می آورید؟! چرا که خیلی سخت نیست اگر اهالی کشتی از خود بپرسند:

۱ - من تا شب عید به عنوان معاون یکی از وزارت خانه های ( یعنی یکی از ۴۰-۵۰ مدیر ارشد اجرایی ) پر مخاطب کشور فعالیت می کردم و طبیعتا اگر به میل خود و به منظور شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی استعفا نمی دادم، الان هم در همان جایگاه حساس در حال رتق وفتق امور در مجلس، نظارت بر مدیران ۳۱ استان و مدیریت کل مباحث حقوقی املاک و... ورزش کشور بودم. حال چگونه می تواند توجیه کرد که اگر (بنابر جوسازی های این مدت) بنده اشکالی در اعمال خود داشتم ، چرا به آن رسیدگی نمی شد؟! و چرا به راحتی میتوانستم (چراغ خاموش) به ارتکاب هر کار مبادرت ورزم؟!

۲- هنوز یک ماه نیست که حکمم به عنوان عضو (موظف) هیات مدیره یکی از بزرگترین هلدینگ های گردشگری کشور که حدود ۷۰ میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی مالک آن هستند و فقط دارایی یکی از شرکت هایش( گروه هتل های هما) از کل موجودی منقول و غیرمنقول ۵۰ فدراسیون کشور بیشتر است، صادر شده است. خب چگونه است که صلاحیت بنده برای این پزیشن قوی اقتصادی در ظرف چند روز تایید می شود اما در فدراسیونی که کل گردش مالی سالانه اش شاید به ۱٪ این گردش در مجموعه فوق نرسد، با این همه تاخیر و اما و اگر مواجه می شود؟!

۳- پنج و اندی سال پیش از این هم قبل از ورود به وزارت ورزش و جوانان و اخذ تایید صلاحیتم در آن مقطع، ۴ سال نماینده مردم در خونه ملت بودم و اگر موردی داشتم حتما مجوز لازم برای احراز سمت معاونت وزیر برایم صادر نمی شد.

پس می شود در خصوص فضای مسموم موجود ۴ فرضیه را طرح کرد:
۱- عدم تمایل برخی به حضور بنده در راس ورزش اول کشور با دلایلی غیر ورزشی و شاید... ۲- منحرف کردن افکار عمومی نسبت به واقعیت در احراز صلاحیت ها!

۳- تاثیر منفی بر ذهن اعضای مجمع و تخریب من

۴- جوسازی و فشار روانی بر دستگاه های نظارتی با هدف کوتاه آمدن در مقابل هرگونه تخلفو در نتیجه تایید همه!

در نهایت اعلام میدارم بنده امامزاده نیستم و ایراد و اشکال و حتی لغزش در مسیر زندگی شخصی و یا عملکردم در طول ۲۵ سال خدمت در جایگاه های مختلف قطعا بسیار است. اما آنقدر به خودم ایمان دارم که ادعا کنم در همه ی این سال ها جز رضای خدا احساس حضور یک نگهبان دائمی و درونی و در نتیجه سعی در خدمت صادقانه سوء نیتی نداشته ام و امروز هم به صراحت مدعیم که به قصد "خوب شدن حالم" از طریق "نشانده لبخندی کوچک بر لبان مردم مظلوم کشورم" وارد این فضای غیر منطقی و مبهم شده ام و امیدوارم جز آنچه گفتم انجام نداده باشم و ندهم!

همچنین قلبا میگویم راضی به زیر سوال رفتن و بازی با آبروی هیچ کس نیستم و آماده ام که در یک رقابت سالم خود را عرضه نموده و در صورت قرار گرفتن مسئولیت بر دوشم صادقانه و بی منت کار کنم. پ.ن: قابل توجه عزیزان سایت منتشر کننده: حمید بنی تمیم نایب رئیس بوده. نه دبیر!»

او به جز کپشن طولانی این پست، ویدیویی را هم منتشر کرده است. در متن این ویدیو آمده است: «کشتی ایران در بلاتکلیفی؛ با استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، این رشته دچار بلاتکلیفی شده است. وزارت ورزش، حمید بنی تمیم را به عنوان سرپرست انتخاب کرد. 12 اردیبهشت و با اتمام زمان 6 ماه بنی تمیم به عنوان سرپرست وزیر ورزش، بهروز نعمتی را سرپرست این فدراسیون کرد. وزارت ورزش بهمن ماه سال گذشته اعلام کرد انتخابات این فدراسیون ابتدای سال 98 برگزار خواهد شد، اتفاقی که عملا رخ نداد. طبق توافق کمیته ملی المپیک قرار شد انتخابات فدراسیون کشتی 45 روز بعد از انتخاب سرپرست جدید برگزار شود. ابتدای خردادماه داورزنی اعلام کرد انتخابات فدراسیون کشتی اواخر خرداد برگزار می شود. این انتخابات در آن زمان برگزار نشد تا داورزنی زمان جدید، یعنی دهه اول تیر ماه را برای برگزاری انتخابات رییس فدراسیون کشتی اعلام کند. در حالی که هشت ماه از از بلاتکلیفی فدراسیون کشتی می گذرد هنوز خبر تایید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون کشتی مشخص نشده است. با این شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در دهه اول تیرماه هم با اما و اگرهایی همراه است.»

نظر شما