شناسهٔ خبر: 33708282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خراسان جنوبی میزبان ۳ شهید گمنام

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از تشییع ۳ شهید گمنام در بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

فخر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: در کل کشور ۱۵۰ شهید در استان‌های مختلف تشییع می شوند که ۳۴ شهید  شناسایی و  ۱۱۶ شهید گمنام هستند .

وی افزود: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس  از میان این شهدا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

فخر اظهار کرد: دو شهید از شهدای تفحص شده ۲۳ ساله در عملیات محرم و رمضان  و یک هم شهید 19 ساله در عملیات کربلای ۶ به شهادت رسیده اند .

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: مراسم استقبال از شهدا با حضور مسئولان ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه ۶ تیر ماه در محل فرودگاه برگزار خواهد شد وسپس به محل معراج الشهدا منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در دو منطفه پیش بینی شده است افزود: مراسم در محل مسجد امام حسین بعد از نماز مغرب و عشاء خواهد بود و همچنین در مهدیه شهرک امیر آباد با حضور مردم شهید پرور آن شهرک انجام خواهد گرفت.

فخر گفت: مراسم اصلی تشیبع شهدای گمنام روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از مدرسه علمیه رضویه بیرجند واقع در ابتدای سجادشهر ساعت ۸ صبح روز شنبه ۸ تیرماه آغاز خواهد شد و در میدان ولایت به پایان خواهد رسید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با بیان اینکه شهدا از آنجا به مکان هایی که برای تدفین در نظر گرفته شده منتقل خواهد شد افزود: یکی از شهدا به میدان سپاه در بلوار پیامبر اعظم منتقل خواهد شد دو شهید دیگر هم به شهرک چهکند منتقل خواهند شد و با حضور شهید پرور آنجا در پاک حاشیه بلوار اصلی شهرک چهکند ساعت ۱۱ صبح همان روز ۸ تیرماه انجام خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: از همه مردم دعوت می کنیم که در این مراسم شرکت کنند و از برکات معنوی آن بهره مند شوند.

انتهای پیام / ط  ا

خراسان جنوبی میزبان ۳ شهید گمنام است

برچسب‌ها:

نظر شما