شناسهٔ خبر: 33708203 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجرای انتخاب مربی جدید تیم ملی چیست؟

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران تاکنون انتخاب علیرضا امامی فر به عنوان مربی جدید تیم ملی را تائید نکرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از حضور مارک ویلموتس، سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت، وحید هاشمیان، مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه کار در تیم های آماتوری فوتبال آلمان و تیم زیر ۱۷ سال هامبورگ به عنوان دستیار ایرانی او انتخاب شد.

قرار بود مسئولان فدراسیون فوتبال پس از برگزاری ۲ بازی تدارکاتی تیم ملی با سوریه و کره جنوبی، یک مربی ایرانی دیگر را هم با نظر ویلموتس به کادرفنی این سرمربی بلژیکی اضافه کنند که برهمین اساس از مربیانی مانند مارکار آقاجانیان، مهدی مهدوی کیا، محمد نصرتی از گزینه‌های دستیاری ویلموتس نام برده شده است.

علیرضا امامی فر جدی‌ترین نامی است که امروز برخی رسانه‌ها از قطعی شدن انتخاب او به عنوان مربی تیم ملی نام برده اند، اما تاکنون هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال این موضوع را تائید نکرده اند.

امامی فر که سابقه بازی در فوتبال بلژیک و تیم شارلروا بلژیک را دارد و یکی از دلایل جدی شدن بحث حضور او روی نیمکت مربیگری تیم ملی، شناختی است که از تفکرات سرمربی بلژیکی دارد. او همچنین ۳۵ بازی برای تیم ملی انجام داده است.

امامی فر ۴۴ ساله در سال‌های اخیر در تیم‌های پارسه تهران، برق شیراز، پرسپولیس، خونه به خونه بابل، نفت تهران و سپیدرود رشت فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ویلموتس و دستیارانش تا ۱۵ تیر به ایران باز می‌گردند/ جلسات فشرده کادر فنی تیم ملی برای انتخاب بازیکنان جدید

انتهای پیام/

مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد؟

نظر شما