شناسهٔ خبر: 33708008 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

دوست‌محمدی در گفتگو با آنا:

320 نفر از دانشگاهیان سمنان از پایان تیرماه به عتبات اعزام می‌شوند

کارشناس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سمنان گفت: 320 نفر از دانشگاهیان سمنان در قالب 8 کاروان از پایان تیرماه به عتبات اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا دوست‌محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با آخرین اخبار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سمنان گفت: 320 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان سمنان در بیست و یکمین دوره طرح عتبات دانشگاهیان به عراق اعزام خواهند شد. 

وی تصریح کرد: دانشگاهیان در قالب هشت کاروان شامل هفت کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات اعزام می‌شوند. همه پروازهای ما از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران انجام می‌شود. 

کارشناس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان استان سمنان خاطرنشان کرد: قبل از آغاز اعزام‌ها، همایشی در دانشگاه سمنان جهت آشنایی زائران دانشگاهی برگزار خواهد شد. پروازها از 30 تیر آغاز می‌شود و 12 مهرماه آخرین اعزام هوایی دانشگاهیان استان سمنان خواهد بود.

بیشتر برنامه‌های ستاد عتبات استان سمنان هماهنگ با ستاد عمره و عتبات کشور برگزار می‌شود. البته برنامه‌های ویژه‌ای هم برای طول سفر معنوی عتبات در نظر گرفتیم. برای مثال در دوره بیستم عتبات، مراسم تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم استان سمنان را برگزار کردیم.

انتهای پیام/4107/4126/

نظر شما