شناسهٔ خبر: 33707663 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

شب گذشته طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان

معرفی برترین های تنیس استان در سال 97

مراسم تجلیل از مربیان داوران و نفرات برتر مسابقات تنیس جام رمضان خراسان جنوبی در دو بخش آقایان و بانوان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی شب گذشته طی مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان مراسم تجلیل از مربیان، داوران و نفرات برتر مسابقات تنیس جام رمضان خراسان جنوبی در دو بخش آقایان و بانوان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مدیر کل ورزش و جوانان در این مراسم با اشاره به سهم اندک این رشته ورزشی در ورزش استان گفت: باید سعی کنیم با پیگیری روسای ادارت شهرستانی ضمن تامین زمین مناسب و جذب اسپانسر و خیرین ورزشی با فعال شدن هیات های شهرستانی برای ارتقا ظرفیت کمی و کیفی داوران و مربیان استان در این رشته برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به روند ره به پیشرفت استان در حوزه زیر ساخت ورزشی در رشته های مختلف و ورزش تنیس، در سال 99 بتوانیم میزبانی مسابقات کشوری این رشته را در مرکز استان داشته باشیم.
مهران سرپرست گفت: خوشبختانه ما امروز در رتبه اول و صدر اقبال عمومی از یک فرهنگ به اسم ورزش هستیم و این مهم با چیزی جز اقبال و شعور فردی و اجتماعی و سطح بالای فرهنگ عمومی مردم به دست نیامده است.
جعفر شهامت رئیس هیات تنیس استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های مجموعه مدیران استان و مدیر کل ورزش و جوانان استان از ورزش تنیس گفت: مراحل آماده سازی زمین های تنیس جدید مرکز استان در محل بلوار شهید ناصری در دست اقدام است که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته تا بهمن ماه سال جاری این مکان اماده بهره برداری و استفاده ورزشکاران استان باشد.
در پایان نیز از نفرات برتر مسابقات تنیس جام رمضان سال 97 استان در بخش آقایان و بانوان و داوران و مربیان برتر هیات تنیس خراسان جنوبی با اهدا لوح و تندیس مسابقات تجلیل شد.
در بخش آقایان از یوسف پیروزی برای کسب مقام اول و فرشید بارانی برای کسب مقام دوم تجلیل شد
در بخش بانوان نیز از سمیرا مددی پور برای کسب عنوان قهرمانی و زهرا سعیدی راد برای کسب عنوان نایب قرمانی تجلیل شد.
و از دلارام دلاوریان به عنوان ورزشکار برتر هیات تنیس در سال 97 به واسطه حضور مستمر و چشمگیر در تمرینات و مسابقات تجلیل شد

نظر شما