شناسهٔ خبر: 33707185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت هشت پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان گنبدی آغاز شد

گنبدکاووس - ایرنا - فعالیت هشت پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان پسر و دختر گنبدکاووس درشرق استان گلستان با حضور مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان تربیت بدنی، فرهنگی و سلامت این اداره و نیز برخی مدیران این شهرستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم متمرکز آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت آموزش و پرورش گنبدکاووس که روز چهارشنبه در سالن ورزشی تختی این شهر برگزار شد، علاوه بر دانش آموزان که بیشتر آنان با لباس های ورزشی شرکت داشتند، جمع زیادی از اولیای آنان نیز حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم در سخنانی گفت: آموزش و پرورش برای تابستان امسال هشت پایگاه با ۲۰۶ کلاس درس در رشته های مختلف ورزشی، قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و آموزشی برای حضور فعال دانش آموزان راه اندازی کرده است.

کمال الدین نظرنژاد افزود: تا الان ۵۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر در کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت آموزش و پرورش درسطح شهرستان ثبت نام کردند که کلاس‌ها از امروز آغاز و به مدت ۴۵ روز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از مجموع کلاس های پیش بینی شده ۸۷ کلاس در حوزه آموزشی و علمی، ۳۱ کلاس قرآنی، ۱۱ کلاس تربیت بدنی و بقیه فرهنگی و هنری می باشد.

نظرنژاد تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت، نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که متوجه نسل جوان جامعه است، دارد و باید تلاش شود از ظرفیت همه ادارات و نهادها در این حوزه استفاده شود.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۷۲ هزار دانش آموز از ابتدایی تا متوسطه دوره دوم دارد.

/‌۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

نظر شما