شناسهٔ خبر: 33705092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

واکنش جهانبخش به پیشنهاد فاینورد؛ فعلا به هلند برنمی‌گردم

بعد از گذشت تنها یک فصل از حضور علیرضا جهانبخش در برایتون و لیگ برتر، شایعه‌های بسیاری درباره آینده بال راست تیم ملی شنیده می‌شود. شایعه‌هایی نظیر جدایی از برایتون و حضور در یک لیگ جدید.

صاحب‌خبر -

جهانبخش که فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸، ۱۹ بار در لیگ برتر به میدان رفت و ۱۰۲۲ دقیقه در ترکیب برایتون حضور داشت،  درباره تجربه جدیدی که به ‌دست آورد، می‌گوید: «خودتان بهتر از من می‌دانید که بازی در لیگ برتر سخت است و آن را هرگز نمی‌توان با لیگ هلند مقایسه کرد. همه تیم‌ها فیزیکی هستند و آماده و به همین دلیل نتایج را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. به‌عنوان نمونه برایتون، منچستریونایتد را می‌برد اما هفته بعد یونایتد تیمی قدرتمندتر از برایتون را شکست می‌دهد. اینها از جذابیت‌های لیگ برتر است که من آن را تجربه کردم و دوست دارم حضورم در برایتون ادامه داشته باشد.»

مدیران برایتون بعد از سال‌ها همکاری با کریس هیوتون، او را کنار گذاشتند تا گراهام پوتر را استخدام کنند؛ سرمربی سابق اوسترسوند و سوانزی که حالا روی نیمکت برایتون نشسته تا همراه این تیم در لیگ برتر به موفقیت برسد. پوتر مربی سابق سامان قدوس در اوسترسوند است که حالا باید با یک ایرانی دیگر به نام علیرضا جهانبخش کار کند. همین باعث شده تا جهانبخش با قدوس در این رابطه صحبت کند و اطلاعاتی از سرمربی جدید برایتون بگیرد. علیرضا در این باره می‌گوید: «با سامان صحبت کردم و او گفت پوتر مربی خوبی است که برای موفقیت عطش دارد. پوتر علاقه‌مند است تا هافبک‌های کناری نیز به خط حمله اضافه شوند و خودشان را در موقعیت گل قرار دهند. این یک نکته مثبت برای من است و امیدوارم زودتر خودم را با شرایط جدید وفق بدهم و فصل موفقی را رقم بزنم.»

این روزها شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر علاقه باشگاه فاینورد به جهانبخش و بازگشت احتمالی او به هلند. این خبر را یکی از رسانه‌های هلندی منتشر کرده که جهانبخش در واکنش به آن می‌گوید: «من با برایتون قرارداد دارم و تازه یک فصل از آن سپری شده. دوست دارم همچنان در برایتون بمانم و تصمیمم همین است. بخصوص که حضور مربی جدید و البته تجربه یک فصل بازی در لیگ برتر به من انگیزه می‌دهد تا بهتر از قبل باشم و فصل امیدوارکننده‌ای را به نام خودم ثبت کنم. فعلا قصد بازگشت به هلند را ندارم و هدفم ادامه حضور در برایتون و انگلیس است.»

امیر اسدی

نظر شما