شناسهٔ خبر: 33702133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه دیلم:

دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است

بوشهر - امام جمعه دیلم گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب عزت و افتخار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهر عصر سه شنبه در دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهید محمد مرادی به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و و افتخار و پالایش روح انسان است.

وی افزود: شهدای ما با گذشتن از جان و مال خود از نظام اسلمی و آرمان‌های رهبر و انقلاب دفاع کردند و امروز آرامش حاکم بر جامعه مدیون قطره قطره‌های خون شهدا است.

امام جمعه دیلم گفت: امروز فرصتی پیش آمد که به اتفاق دیگر مدیران و همراهان گرانقدر از این خانواده معزز دیدار و سرکشی داشته باشیم و باعث افتخار است که در سالروز شهادت شهید والامقام محمد مرادی تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های این عزیزان داشته باشیم.

ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا

عبدالامیر قاسمی فرماندار دیلم اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

وی افزود: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شده و فرصت خدمت را برای مسؤولان فراهم کرده است.

فرماندار دیلم تصریح کرد: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچک‌ترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر است و می‌طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند،

وی بیان کرد: شهدا در محضر خداوند مقام بسیار بالایی دارند و مقام بالای آنان شفاعت کننده مؤمنین که در صدر آنان خانواده‌هایشان قرار دارند است.

ابوالقاسم تربیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیلم ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا در این دیدار گفت: شهید والامقام محمد مرادی متولد ۱۳۴۶ که در سن ۲۱ سالگی و در تاریخ چهارم تیرماه سال ۶۷ با عضویت سپاهی بر اثر جراحات وارده به بدن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش به علت درگیری شدید و آتش سهمگین در جزیره مجنون بجا ماند و پس از هفت سال توسط کمیته تفحص و جستجوی شهدا پیدا و در رمضان سال ۷۴ در آغوش گرم مردم شهید پرور در گلزار مطهر شهدای روستای حصار به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به تعیین هفته بازخوانی حقوق بشر امریکایی از جنایات و نقص آشکار حقوق بشری این استعمارگر و ایادی وابسته به آن استکبار جهانی در منطقه یاد کرد و ادامه داد: حقوق بشر دروغین مورد ادعای آمریکا، باعث تعیین هفته‌ای به عنوان «هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی» در کشور شد

وی به بیان جنایات ضد حقوق بشری آمریکا بر علیه کشورمان پرداخت و گفت: هفته‌ای با نام هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیر با هدف روشنگری جامعه درباره سیاست‌های خصمانه و طاغوت اعظم زمان برگزار می‌شود.

مهدی بهشتیان رئیس دادگستری دیلم ضمن تقدیر و تشکر از خانواده شهید و اعضای همراه دیدار کننده و فرصت سرکشی از خانواده در هفته قوه قضائیه بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار است.

وی افزود: شهیدان با گذشتن از بزرگترین دارایی زندگی خود یعنی جان شأن پایه‌های نظام و انقلاب اسلامی را استوار کردند.

بهشتیان گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ارزشمندترین ثمره زندگی خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادند و حق بزرگی بر گردن همه افراد جامعه دارند.

نظر شما